پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۰۹:۵۸
کد خبر: ۸۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
امام جمعه شهر مهر:
شاکری گفت: دشمن در حال حاضر با شعار آزادی خواهی و امثال آن قصد دارد فرهنگ غلط بد حجابی و بی حجابی را در جامعه ترویج کند و اینجاست که می طلبد کار فرهنگی زیادی در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش تنویر حجت الاسلام شاکری امام جمعه بخش مرکزی شهرستان مهر در جلسه کمیته شهرستانی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف که در سپاه شهرستان مهر برگزار شده بود اظهار داشت:

عفت زکات زیبایی انسان است و در باب جرائم اخلاقی و خلاف عفت اول سنگر حجاب فتح می شود و بعد طعمه ها شکار می شوند اگر این سنگر فتح شد، بقیه سنگر ها به راحتی تصرف خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از دانشمندان جامعه شناس غربی در نظریات خود در رابطه با از بین بردن جوامع اسلامی آورده است که اگر می خواهید جوامع اسلامی را فاسد کنید ابتدا به سراغ دختران بروید و اگر حجاب را از آن ها گرفتید این جامعه خود به خود انحطاط پیدا می کند.

شاکری افزود: در روایات آمده است بانویی که در سنگر حجاب قرار دارد احوال و جمال او بهتر است، این بانو کمتر مصدوم می شود و تیر ها کمتر به او اثابت می کند.

امام جمعه شهر مهر با ارائه پیشنهادی در رابطه با برپایی نمایشگاه عکس در رابطه با نوع پوشش ملت ها در یکصد سال گذشته اظهار داشت: در گذشته فرهنگی بوده به نام لباس که آن لباس، پوشش به معنای واقعی کلمه را داشته است و دشمن برای اینکه سنگر عفت را تسخیر کند و به اهداف شوم خود برسد طراحی های بسیاری انجام داد و به این نتیجه رسید که فرهنگ عفاف که توسط حجاب منتقل و حفظ می شود را مورد هدف قرار دهد و برای عادی سازی خیانت و ضد عفاف و ضد حجاب صد و اندی شبکه ماهواره ای راه اندازی کرد که فقط به زبان فارسی صحبت می کنند.

وی تصریح کرد: دشمن در حال حاضر با شعار آزادی خواهی و امثال آن قصد دارد فرهنگ غلط بد حجابی و بی حجابی را در جامعه ترویج کند و اینجاست که می طلبد کار فرهنگی زیادی در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه بخش مرکزی شهرستان مهر در پایان سخنانش تاکید کرد: دشمن سیر نمی شود و حد یقف هم ندارد و در این فکر است که تمام کشور ها را به تصرف خود در آورده و مطیع خود گرداند و تا شما طابع محض او نشوید کوتاه نخواهد آمد و اگر تابع شدید از نظر دشمن انسان شریف و خوبی هستید اما تا زمانی که مقاومت می کنید انسان خوبی نیستید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: