کد خبر: ۸۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
مدیر كل قرآن، عترت و نماز گفت: تدوین فعالیت‌ها و مسابقات قرآنی كم و كاستی‌های تربیتی و دینی دانش آموزان را جبران می كند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس محمدرضا مسیب زاده مدیر كل قرآن،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: فعالیت‌های مختلفی در حوزه قرآن، عترت و نماز در وزارت آموزش و پرورش دنبال می شود كه دوره های توانمندسازی دانش آموزان و داوران، كرسی های پرسش و پاسخ دینی و انعقاد تفاهم نامه با سازمان اوقاف و موسسه مهدی موعود(عج) از جمله اقدامات حائز اهمیت در این باره است.

مدیر كل قرآن، عترت و نماز بیان كرد: وزارت آموزش و پرورش در قبال ٤٠ میلیون دانش آموز و اولیا دانش آموزان و فرهنگیان از لحاظ مسائل تربیتی، اجتماعی و دینی مسئول است كه در همین راستا با تدوین فعالیت های جانبی و برگزاری مسابقات اقداماتی انجام می‌دهد.

وی در خصوص تخصیص اعتبار برای برگزاری مسابقات و فعالیت های جانبی بیان كرد: مشكلات و كمبود های زیادی در این رابطه وجود دارد و لازم است میزان بیشتری از اعتبارات به این حوزه اختصاص پیدا كند چرا كه كم و كاست های مسائل تربیتی و دینی دانش آموزان در این برنامه ها جبران می شود و لازم است حمایت بیشتری صورت بگیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: