آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
طی عملیات غافلگیرانه نیروهای امنیتی سپاه سروستان صورت گرفت:
سرهنگ دوم پاسدار احمدی گفت: علاوه بر کشف مشروبات الکلی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر نیز طی این عملیات کشف شده که به مقام قضایی تحویل داده شده اند.
به گزارش تنویر، طی عملیات غافلگیرانه نیروهای امنیتی سپاه سروستان، باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی منهدم مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف شد.

انهدام باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر در سروستان

سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سپاه سروستان با تاکید بر هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه سروستان نسبت به عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر، گفت: با رصد های اطلاعاتی صورت گرفته و طِی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی و مواد مخدر از سه واحد به ظاهر مسکونی در حاشیه کمربندی شهرستان سروستان کشف شد.

سرهنگ دوم پاسدار احمدی با بیان اینکه طی این عملیات یک باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی منهدم شد، گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی سپاه سروستان طی این عملیات ضمن انهدام باند، کارگاه خانگی ساخت مشروبات الکلی که در یک واحد به ظاهر مسکونی تعبیه شده بود، شناسایی شده و تجهیزات این کارگاه ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای این باند دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شده اند، گفت:علاوه بر کشف مشروبات الکلی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر نیز طی این عملیات کشف شده که همراه با دیگر اقلام کشف شده به مقام قضایی تحویل داده شده اند.

فرمانده سپاه سروستان در پایان صحبت هایش با تاکید سپاه پاسداران و بسیج در راستای حفظ و پاسداشت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی در جامعه، گفت: سپاه پاسداران و بسیج با همکاری و هماهنگی مسئولان قضایی سروستان با قدرت به وظایف اسلامی و انقلابی خویش عمل خواهند نمود.

به گزارش تنویر، طی این عملیات بیش از هشتاد لیتر مشروبات الکلی دست ساز، صد بطری انواع مشروبات الکلی و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و به مقام قضایی تحویل داده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: