جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۳۰:۴۶
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۸۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
۱ تير ۱۳۹۵
در این مراسم ابوذر متقی پیشه به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسارگاد معرفی و از زحمات حسین زارعی فرمانده اسبق سپاه پاسارگاد تقدیر شد.
صبح امروز با حضور سردار پاسدار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس،ائمه جمعه سعادت شهر و بخش پاسارگاد، فرماندار، شورای تامین و مسئولان شهرستان مراسم تودیع و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد برگزار شد.

در این مراسم ابوذر متقی پیشه به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسارگاد معرفی و از زحمات حسین زارعی فرمانده اسبق سپاه پاسارگاد تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم حسین زارعی فرماندهی اسبق سپاه پاسارگاد در خصوص برخی از خصوصیات پاسداران اذعان کرد: صداقت، ایثار، گذشت، و پیروی از ولایت فقیه زمان از خصلت های یک پاسدار است که امیدوارم پس از پایان مسئولیت نیز پیرو این خصلت ها باشیم.

وی گفت: از همه کسانی که در این مدت با بنده و سپاه پاسارگاد همکاری داشته اند، خالصانه تشکر می کنم.

در ادامه سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مستکبرین از زمان تشکیل جمهوری اسلامی تا کنون بیش از صدها توطئه در این کشور مرتکب شده اند در خصوص ویژگی های منحصر به فرد جمهوری اسلامی در زمان دفاع مقدس اظهار داشت: تفکر نظامیان جمهوری اسلامی بر اساس یک تفکر ولایی و اعتقادی است اما تفکر حاکم بر ارتش عراق متکی به تجهیزات، ابزار و وسایل بود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در رابطه با نقطه برتری ایران در جنگ گفت: نوع نگرش امام خمینی (ره) به جنگ با دیدگاهی که ارتش عراق داشت کاملا متفاوت بود که باعث برتری ایران در جنگ شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در رابطه با مزیت برتر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: مزیت برتر دوران دفاع مقدس مردمی بودن این دفاع بود. مردم بودند که با کمترین تجهیزات و امکانات اما با جاودانه و ماندگاری بالا جنگ را اداره کردند.

 گزنی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص دست آورد های دفاع مقدس تصریح کرد: ما در جنگ بود که انقلاب را صادر کرده ایم به همین جهت اگر تمام دنیا در مقابل ما بایستد ما تمام قد در مقابل دنیای آنها خواهیم ایستاد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس ادامه داد: خطر جنگ نرم و فرهنگی قطعا بیش از زمان جنگ است به همین جهت ابعاد این جنگ باید برای مردم روشن شود تا ضرورت شکل گیری این نوع جنگ را بدانند.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه شهرستان پاسارگاد عملکرد بسیار خوبی در بین برخی از شهرستان های استان فارس داشته است، در خصوص انتظاراتی که از مجموعه سپاه و بسیج است گفت: مهمترین انتظارات حرکت در مسیر ولایت، جذب حداکثری بسیج، ایجاد و استفاده از ظرفیت های مناسب در شهرستان برای ارتقاء مجموعه سپاه و بسیج و حضور بسیجیان در اردو های جهادی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی طالبی نژاد امام جمعه سعادت شهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی پیشین سپاه ناحیه پاسارگاد خطاب به جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: فرد مناسبی را برای فرماندهی سپاه ناحیه پاسارگادانتخاب کرده اید چرا که فردی با تقوا، متدین، شایسته، مداح اهل بیت، قاری قرآن و ادعیه و ارزشی است.

سرگرد ابوذر متقی پیشه فرمانده جدید سپاه ناحیه پاسارگاد ضمن تشکر و خوش آمدگویی با بیان اینکه ما یک مجموعه خوب را تحویل می گیریم اذعان کرد: از خدا می خواهم که من را شرمنده شما مسئولین، امام زمان، شهدا و تمام بچه های بسیج و سپاه نکند.

در پایان سرهنگ خادم، مسئول بازرسی سپاه فجر استان فارس لوح تقدیر و حکم مسئولیت فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسارگاد را قرائت کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: