کد خبر: ۸۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش از اعزام سرباز معلم‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس حسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت اعزام سرباز معلم‌ها گفت: با توجه به مذاکراتی که بین آموزش و پرورش و ستاد کل انجام شده است اعزام 4 هزار سرباز معلم طبق برنامه طی دو هفته آینده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مراحل اداری این 4 هزار سرباز معلم پیش از این انجام شده بود ،مشمولان تا دو هفته آینده برای آموزش‌‌های نظامی اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه به اینکه سپاه و ستاد کل طبق تعهداتی که بین این نهادها و آموزش و پرورش وجود داشته با اعزام این تعداد سرباز معلم بالاخره موافقت کردند و سرباز معلم‌ها از اول مهر ماه سال‌جاری در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌‌کنند.

حسینی با بیان اینکه سرباز معلم‌ها باید ابتدا آموزش‌های نظامی را طبق برنامه ستاد کل ببینند پس از آن برای حضور در کلاس‌های درس آماده می‌شوند.

گفتنی است؛ پیش از این قرار بود تا 4 هزار سرباز معلم اول تیر ماه برای آموزش‌های نظامی اعزام شوند تا اول مهر ماه بتوانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند اما با توجه به عدم هماهنگی‌هایی که بین دو نهاد آموزش و پرورش و ستاد کل ایجاد شده بود این روند با اختلال روبرو شد و پس از پیگیری‌‌های مشمولان و مذاکراتی که آموزش و پرورش با ستاد کل و سپاه داشته است در نهایت به سرانجام رسید و مشکل اعزام سرباز معلم‌ها رفع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: