آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
رییس دادگستری شهرستان فسا:
رستگار گفت: اولویت اصلی دستگاه قضا هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه ها و سازمان ها در راستای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی است
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرمانده سپاه فسا بمناسبت هفته قوه قضائیه با رییس دادگستری و دادستان شهرستان فسا دیدار نمود.

در ابتدای این دیدار محسن رستگار رییس دادگستری شهرستان فسا با بیان اینکه اولویت اصلی دستگاه قضا هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه ها و سازمان ها در راستای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی است، گفت: خودِ من بسیجی هستم و به عضویت در بسیج افتخار می کینم، تعامل خوب سپاه پاسداران و قوه قضائیه حفظ و تقویت امنیت شهرستان فسا را در پِی داشته است.

وی با بیان اینکه روند تعامل و همکاری سپاه پاسداران و قوه قضائیه بخوبی ادامه خواهد داشت، گفت: عزم این سازمان ها برای مقابله با ناهنجاری ها استوار است.

رییس دادگستری شهرستان فسا در پایان صحبت هایش با بیان اینکه سپاه علاوه بر حضور در عرصه دفاعی کشور در عرصه فرهنگ هم فعال است و ظرفیت های بسیار خوبی دارد، گفت: یکی از اهدافی که دستگاه قضا دنبال می کند کاهش ناهنجاری های اجتماعی نظیر طلاق است، همکاری دستگاه های فرهنگی کشور و بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگاه قضایی در زمینه کاهش ناهنجاری های اجتماعی نتایج بسیار خوبی را در پِی داشته و دستیابی به اهداف را تسهیل می کند.

سرهنگ پاسدار علیرضا رحمانی فرمانده سپاه فسا در ادامه این دیدار با بیان اینکه قاطعیت و صلابت از ویژگی ها شاخص قوه قضائیه است، گفت: در زمینه کاهش ناهنجاری های اجتماعی و امنیتی با تمام توان با دستگاه قضایی همکاری خواهیم نمود.

در پایان این دیدار عباس روستازاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فسا با بیان اینکه ضابطان قضایی بسیج بازوان حفظ امنیت هستند، گفت: دارا بودن نیت خالصانه یک از شاخصه های کارکنان و اعضای مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است، از همین رو استفاده از ظرفیت ضابطان بسیج و هماهنگی بین سازمان ها در راستای حفظ و تقویت امنیت جامعه بسیار مهم است.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: