آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
در بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت روز جهانی قدس تاکید شد:
ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچ گاه از فلسطین بعنوان مسئله اول جهان اسلام و نیز مسئله حیاتی جامعه عدالتخواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.
به گزارش تنویر، در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس که بمناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس صادر شده، آمده است: " تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد نموده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

«ﻭَﻧُﺮِﯾﺪُ ﺃَﻥ ﻧَّﻤُﻦَّ ﻋَﻠَﻰ ﺍﻟَّﺬِﯾﻦَ ﺍﺳْﺘُﻀْﻌِﻔُﻮﺍ ﻓِﯽ ﺍﻟْﺄَﺭْﺽِ ﻭَﻧَﺠْﻌَﻠَﻬُﻢْ ﺃَﺋِﻤَّﺔًﻭَﻧَﺠْﻌَﻠَﻬُﻢُ ﺍﻟْﻮَﺍﺭِﺛِﯿﻦَ‏»

ﺍﺭﺍﺩﻩ ﻭ ﻣﺸﯿﺖ ﻣﺎ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﯿﻦ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﻨﺖ ﻧﻬﯿﻢ ﻭ ﺁﻧ ﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﻣﻮﺍﻫﺐ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﺋﯿﻢ ﻭ ﺁﻧ ﻬﺎ ﺭﺍ ﭘﯿﺸﻮﺍﯾﺎﻥ ﻭ ﻭﺍﺭﺛﯿﻦ ﺭﻭﻯ ﺯﻣﯿﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﯿﻢ.

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم. امام خمینی (ره)

روز قدس میراث جاودانه و گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) امروزه به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام و نمونه بارز عدالت خواهی واستکبارستیزی و حمایت از مظلومان در  مقابل زورگویان عرصه جهانی مورد توجه آزادیخواهان جهان قرارگرفته است.

امسال برادران و خواهران مسلمان ما در غزه و کرانه باختری هر غروب در هجوم چکمه پوشان نژاد پرست، سفره افطارشان به خون عزیزی رنگین می شود، اما همگان می بینند که عفونت غده سرطانی اسرائیل هر لحظه این کالبد لجام گسیخته را بیشتر در خود ویران و گرفتار می کند همچنان که ملت فلسطین چون کوه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاده‌اند و با پاسخ قهرمانانه خود انتفاضه رمضان را سامان داده‌اند.

امروز استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می نماید علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب های اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی با جنگ داخلی و فرقه ای سوق دهد تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود.

ﺳﮑﻮﺕ ﻣﺮﮔﺒﺎﺭ ﻣﺠﺎﻣﻊ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺎﺕ ﺿﺪ ﺑﺸﺮﯼ، ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺩﻋﺎﻫﺎﯼ  ﺍﻧﺴﺎﻥﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪﻣﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻣﻮﺿﻊ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﻀﺤﮏ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﻪ ﺿﻤﻦ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺭﮊﯾﻢ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺘﯽ، ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﻋﻈﯿﻢ ﺭﺍ ﺣﻖ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺖﻫﺎ ﻭ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺘﯽ می کند، ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭ ﺟﻨﺎﯾﺎﺕ ﺻﻬﯿﻮﻧﯿﺴﺖﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ می دهد.

جهان اسلام در این شرایط حساس تاریخی، باید از رسالت بزرگ خود در جهت زدودن و رفع موانع فراوانی که بر سر راه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نهاده شده آگاه بوده و به تقویت جبهه موحدین و اسلام همت گماشته و بهترین استفاده بهینه را از فرصت های به دست آمده در عصر تکنولوژی رسانه ها و فراگیر شدن فرهنگ ها و مکتب ها به عمل بیاورد.

تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد نموده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

سپاه فجراستان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و مبتکر روز جهانی قدس، حضرت امام خمینی(ره) و لزوم پیگیری راهبردها و منویات آن حضرت و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای، در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف و دعوت از آحاد مختلف ملت انقلابی ایران برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری این یوم‌الله اعلام می دارد.

در روز قدس، جای ‌جای میهن اسلامی جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی ایرانیان غیور و غیرتمند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد و این پیام را به جهانیان به ویژه جبهه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام عزیز ابلاغ خواهند کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچ گاه از فلسطین بعنوان مسئله اول جهان اسلام و نیز مسئله حیاتی جامعه عدالتخواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: