آخرین اخبار
کد خبر: ۸۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیب پرور گفت: روز جهانی قدس صحنه ای برای نمایش دوباره انسجام و همگرایی امت اسلام و اِبراز دشمنی رسمی با رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.
به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: باورم این است که مردم تکلیف خودشان را می دانند، امسال یک شرایط بسیار خاص بر منطقه ای که ما در آن زندگی می کنیم حاکم است، بعضی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران بصورت رسمی با اسرائیل ایجاد ارتباط نموده اند و در سایر سرزمین ها هم که می بینید چه خبر است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس کماکان به جنایات خود ادامه می دهد، گفت: استکبار جهانی بسیار تلاش نمود تا جای موضوع مبارزه با اسرائیل را بعنوان مسئله اول عوض کند اما ملت غیور ایران اسلامی خوب می دانند که موضوع فلسطین، قدس شریف و مبارزه با اسرائیل مسئله اول جهان اسلام است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه روز جهانی قدس که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است یادگار امام خمینی (ره) است، گفت: این روز بزرگ صحنه ای برای نمایش دوباره انسجام و همگرایی امت اسلام و اِبراز دشمنی رسمی با رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه کشور جعلی اسرائیل، رژیم غاصبی است که غیر از ظلم و ستیز نسبت به امت اسلام هیچ چیز دیگری ندارد، گفت: ملت غیور ایران در این روز عظیم، تاریخی و انقلابی حضور گسترده ای خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: