جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۲۸:۲۱
کد خبر: ۸۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
در گفتگو با مسئول جامعه زنان بسیج زرین دشت:
همایش خانوادگی در سومین روز از هفته حجاب و عفاف(21تیرماه) در امامزاده شاه فرج الله و پیاده روی از مسجد جامع تا امامزاده برگزار خواهد شد.

مسئول جامعه زنان بسیج شهرستان زرین دشت گفت: حجاب و عفاف بانوان مورد هجمه سنگین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، بنابراین باید با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های آنها همت کرد.

زینب احمدی با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و عفاف تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

 

احمدی در بیان برنامه های شاخص هفته حجاب و عفاف در شهرستان زرین دشت اظهار کرد: در همین راستا بسیج جامعه زنان زرین دشت در سال ۹۵ برنامه گردهمایی  چند هزار نفری بانوان را در هفته حجاب و عفاف در نظر گرفته که ۲۱تیرماه  در سومین روز از هفته حجاب و عفاف به صورت گردهمایی در امامزاده شاه فرج الله و راهپیمایی(از مسجد جامع تا امامزاده) برگزار خواهد شد.

 

 

مسؤل جامعه زنان بسیج زرین دشت در تشریح برنامه های هفته حجاب و عفاف تاکید کرد: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، برگزاری کارگاه مادران، پرچم داران مقابله با جنگ نرم، کارگاه مهارت های زندگی ویژه دختران ، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف ،تجلیل از بانوان محجبه در ادارات شهرستان زرین دشت، برپایی ایستگاه مشاوره مذهبی، اهدا شاخ گل در بین بانوان و سایر برنامه‌های ارزنده در طول هفته حجاب و عفاف  برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، پیاده روی و اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده دوشنبه 1395/4/21از ساعت 6 عصر از مقابل مسجد جامع به سمت امامزاده شاه فرج الله همراه با اهدا هدایایی چون کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ده ها جایزه دیگر برگزار خواهد شد

نام:
ایمیل:
* نظر: