کد خبر: ۸۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیرازدر جلسه ای که با حضور امام جمعه و شهردار شهر صدرا برگزار شد بیان نمود: همرمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم ولایت مدار شهر صدرا میزبان تشییع و تدفین یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود.
وی در این جلسه میزبانی از شهدا را برای هر شهر و دیار نعمت و فرصتی استثائی دانست که خداوند تبارک و تعالی در این دنیا نصیب بندگان نموده که باید همه به خوبی از این موقعیت استفاده کنیم و قدر این کبوتران آسمانی را برای شفاعت در نزد خداوند تبارک و تعالی بدانیم.
وی در ادامه بیان داشت: با تلاش دست اندرکاران و بسیجیان زحمت کش شهر صدرا از سال1393استارد مکان یابی برای تشییع و تدفین شهید گمنام با هماهنگی های صورت گرفته معاونت حفظ آثار ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) انجام شده که پس از مشخص نمودن چند نقطه در شهر و همکاری و عنایت مسئولین شهر ایت زحمات به ثمر نشسته که انشاءا... در ایام شهادت ششمین امام همام امام صادق(ع) مردم ولایت مدار شهر صدرا میزبان تشییع،تدفین و خاک سپاری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.
وی در ادامه با توجه به هماهنگی های انجام شده برای خاک سپاری شهید گمنام و حضور برادر حق شناس از کمیته تفحص و خاک سپاری شهدا بیان داشت: با توجه به نهائی شدن سه نقطعه برای خاک سپاری شهید گمنام در شهر صدرا باجمع بندی و محاسن های مکان ها و عنایت سردار باقر زاده رئیس کمیته تفحص شهدا کشور نقطعه مورد نظرتا پایان هفته مشخص خواهد شد.
سرهنگ حسینی با تشکر از زحمات مسئولین خصوصا شهر دار شهر صدرا برای تشییع شهید تصریح نمود: ان شاء ا... همه ادارات ،موسسه ها ،ارگان ها،هیئت هاو... با همدل شدن برای میزبانی از شهید گمنام مراسم خاک سپاری خوب و بیاد ماندنی برای برپا نمودن اولین مکان زیارتی در شهر صدرا را شاهد خواهیم بود.
در ادامه مهندس طهماسبی شهردار شهر صدرا ضمن استقبال از حضور شهید گمنام در شهر صدرا از آمادگی صد در صد شهرداری برای میزبانی و استقبال و خدمات برای شهید گمنام گفت و بیان داشت: امروز هرچه در توان  و حیطه وظایف خود دارم برای شهدا که برای آزادگی امروز ما جان فشانی کرده اند بگذاریم کم گذاشته ایم.
در پایان مراسم حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه شهر صدرا در سخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در خصوص انتخاب دفن شهید گمنام با توجه به تجارب چندین ساله خود موضوعاتی را بیان داشت.
شهر صدرا میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.شهر صدرا میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.شهر صدرا میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.شهر صدرا میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.شهر صدرا میزبان شهید گمنام دفاع مقدس خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: