گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۸۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
بسیج جامعه زنان شهرستان آباده خبر داد
همایش مدافعان حریم خانواده همزمان با روز عفاف و حجاب در محل هیات حضرت ابوالفضل (ع) با حضورمسئولین کشوری ولشکری وبانوان شهرآباده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه به نقل از آباده نما؛ همایش مدافعان حریم خانواده عصر روز دوشنبه (دیروز) در محل هیأت حضرت ابوالفضل (ع) با حضور  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آباده ، جانشین آموزشگاه رزم مقدماتی ولیعصر (عج)،مسئولین و بانوان شهر آباده برگزار گردید.

نماینده  محترم ولی فقیه وامام جمعه  شهرستان آباده به عنوان سخنران مراسم از اهمال کاری مسئولین  در خصوص امر حجاب انتقاد کرد.

وی با خطاب به مسئولین گفت:هیچ کس از مسئولینی که تا کنون که در دولت ها بر سرکار آمدند نسبت به حجاب ارزش قائل نشده اند.

ایشان در ادامه افزود: کسانی که امروز در این مراسم حضور پیدا کرده اند خود مقیّد به انجام این عمل هست لذا این حرف ها را برای کسانی باید زد که در این عمل کوتاهی می کنند.

خطیب جمعه آباده گفت: این همایش را می توان ،همایشی در جهت تصمیم گیری مصمم جهت اثر بخشی به امر حجاب دانست.

ایشان ضمن انتقاد صریح از کم رنگ بودن امر به معروف و نهی از منکر در قبال فساد های موجود اظهار کرد:دلیل بعضی ها برای انجام ندادن امر به معروف این است که می گویند به فلان کس گفتم حجابت را رعایت کن گفته بروید جلوی دزدی ها را بگیرد، این وظیفه را از گردن خود ساقط می بیند.

حجت الاسلام سید حسن موسوی خراسانی گفت: تکلیف ما در خصوص حجاب  انجام امر به معروف و نهی از منکر است نباید طوری رفتار شود که موضع شما را موضع ضعف بینند.

وی عنوان کرد: گفته می شود که بی حجابی جزوه حقوق شهروندی است و نباید با آن برخورد کرد ولی بدانید که این حرف و این عمل متقابل حقوق شرعی ماست لذا باید با هنجار شکنان برخورد قاطع کرد تا از دینداری بقیه افراد شهر  دفاع شود.

امام جمعه آباده حضور در این همایش را مصداق دفاع از عفاف و حیاء دانست و گفت: امروز کسانی هستند که بهانه هایی را برای حزب اللهی ها ، بسیجی ها و صالحین تراشیده اند تا جلوی آنها را در امر به معروف و نهی از منکر بگیرند.

ایشان در مورد اثر بخشی حجاب در زندگی ها گفت: کسانی هستند که زندگی خود را بر پایه حجاب و عفاف بنا گذاشته که بعد از سال زندگی شیرین و با دوامی دارند.

وی در پایان افزود: از مسئولین می خواهم با اخطار و تذکر جلوی اینگونه ولنگاری ها گرفته شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: