جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۱۱:۲۹
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۸۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
۲۱ تير ۱۳۹۵
همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در حرم امامزاده حسین(ع) شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه پاسارگاد، همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در حرم امامزاده حسین(ع) شهرستان پاسارگاد برگزارشد.

ابوذر متقی پیشه فرمانده سپاه پاسارگاد در این جلسه گفت: مقابله با ترویج تفکرات غرب در خصوص کشف حجاب زنان، کاهش بی‌بند و باری در جامعه و نیز افزایش سطح آگاهی بانوان نسبت به جنگ نرم دشمنان از جمله اهداف مهم تجمع مدافعان حریم خانواده است.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری ترویج سبک زندگی اسلامی را بارها مورد تاکید قرار داده‌اند که به همین دلیل اعتماد به نفس زنان محجبه در جامعه باید تقویت شده و موضوع رعایت عفاف و حجاب مطالبه شود.

وی با بیان اینکه اگر حجاب از یک جامعه اسلامی حذف شود، پایه های بسیاری از اصول متزلزل خواهد شد ابراز داشت: حجاب و عفاف کلیدی‌ترین و اساسی‌ترین مقوله در ایجاد فضا و زمینه برای تمامی مقولات دینی و مذهبی هستند.

حجت الاسلام عزیزی کارشناس مسائل خانواده و مدرس حوزه علمیه قم نیز در این جلسه با هشدار نسبت به شکسته شدن قبح بدحجابی در جامعه تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان نظام درصدد هستند با نقشه ها و حربه‌های مختلف قبح و زشتی بدحجابی و ناهنجاری‌های اخلاقی و ا جتماعی را بشکنند و ما باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

وی در ادامه بر ضرورت حمایت دولت از تشکل ها و نهادهای مردمی فعال در زمینه حجاب و عفاف تاکید و با ناکافی خواندن حمایت های صورت گرفته تصریح کرد: با توجه به تکیه تشکل های غیر دولتی به سرمایه های مادی و معنوی مردمی و بهره گیری آنها از ظرفیت های نخبه و فرهیخته، باید سعی شود این گونه نهادها حمایت شوند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: