آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
پیام حجت الاسلام حاجی زاده در پِی درگذشت حاج محمد علی فرود:
فرزندان بزرگوار ایشان تحت تربیت اسلامی پدران فداکار و مادران مومن در مسیر دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی گام برداشته و به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافتند.
به گزارش تنویر، در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس که در پِی درگذشت حاج محمد علی فرود صادر شده، آمده است: " ملت ایران هیچ‌گاه ایثار و از خود گذشتگی مادران و پدران شهدا را فراموش نخواهد نمود و و با پشتیبانی و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور در تمام عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در راه اعتلای ایران اسلامی گام خواهد برداشت. "

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون،

درگذشت " حاج محمد علی فرود " که با تقدیم سه شهید پیمان جاودانۀ خود با خداوند متعال را با سربلندی به فرجام نیک رساند، موجب اندوه فراوان است.

حاج محمد علی فرود با بصیرت و استواری در سال های پس از شهادت فرزندانش در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت نمود و اسوۀ ولایتمداری، ایمان و مجاهدت برای مردم مومن و شهیدپرور استان فارس بود.

ملت ایران هیچ‌گاه ایثار و از خود گذشتگی مادران و پدران شهدا را فراموش نخواهد نمود و و با پشتیبانی و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور در تمام عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در راه اعتلای ایران اسلامی گام خواهد برداشت.

خانواده های شهدا و ایثارگران به حق پرچمداران بصیرت و نماد ایثار هستند، فرزندان بزرگوار ایشان تحت تربیت اسلامی پدران فداکار و مادران مومن در مسیر دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی گام برداشته و به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافتند.

اینجانب درگذشت حاج محمد علی فرود پدر شهیدان محمد کاظم،احمد و علی اکبر را تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان و خانواده محترم ایشان درجات واسعه الهی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس
تیر 1395

به گزارش تنویر، مراسم تشییع پیکر حاج محمد علی فرود ساعت 9 صبح دوشنبه بیست و هفتم تیر از مقابل بنیاد شهید شهرستان آباده به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: