پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۳:۵۵
آخرین اخبار
گزارش
حضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
روابط عمومی و تبلیغات
boletحضور مسئول نمایندگی در بین پایوران پلیس راه
اسفندیار احمدی نژاد
جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
روابط عمومی و تبلیغات
boletجلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی
اسفندیار احمدی نژاد
یادداشت و گفتگو
شهدای شاخص سال 1399
فرهنگی هنری ناحیه پاسارگاد:
boletشهدای شاخص سال 1399
شهید شاخص سال 1401
boletشهید سعید جعفری
شهید امین بهاری سعدی
یاد شهدا با ذکر صلوات شهید امین بهاری سعدی
boletشهید امین بهاری سعدی
کد خبر: ۸۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
۲۷ تير ۱۳۹۵
در این میان بسیج با بهره گیری از ظرفیت های خود پیشگام عرصه اقتصاد مقاومتی بوده و توانسته است نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.
به گزارش تنویر ناحیه پاسارگاد،اقتصاد مقاومتی یکی از فرآیندهای تاثیرگذار در مقابله با اقتصاد عاریتی یا همان اقتصاد وابسته است که علاوه بر حذف واردات باعث فراوانی تولید داخل و باعث صادرات محصولات تولیدی و بومی نیزخواهد شد.

 در این میان بسیج با بهره گیری از ظرفیت های خود پیشگام عرصه اقتصاد مقاومتی بوده و توانسته است نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.

بسیج سازندگی شهرستان پاسارگاد طی سالهای گذشته توانسته است با برگزاری دوره های مختلف آموزشی و همچنین تخصیص و تامین تسهیلات مورد نیاز زمینه سرمایه گذاری سودآور را برای متقاضیان در این شهرستان فراهم کند.

طرح های اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال وسرمایه گذاری نقش تعیین کننده ای در پویایی اقتصاد جامعه داشته و می تواند باعث رونق کسب وکار در مشاغل مختلف شود.

ابوذر متقی پیشه فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: شهرستان پاسارگاد از جمله شهرستان های پیشرو و برتر در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است و  انشالله که همه به این باور برسند که با اقتصاد مقاومتی کشوری سرافراز،مقتدر و توانمند در مقابل استکبار در همه عرصه ها داشته باشیم.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات سازنده در بسیج،طرح های اقتصاد مقاومتی است که توانسته ایجاد اشتغال کند.

متقی پیشه بیان داشت: در سال گذشته با اعتبار 16 میلیارد ریال برای 180 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی انجام شده که خوشبختانه این شهرستان در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان فارس مقام اول را کسب کرده است.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: بسیج سازندگی سپاه پاسارگاد به متقاضیانی که قصد راه اندازی طرح هایی همچون پروش قارچ،پرورش زنبور عسل،کشت های گلخانه ای،صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی  و....را داشته باشند از صد تا چهارصد میلیون ریال تسهیلات کم بهره در اختیار آنها قرار می دهد.

طنین پاسارگاد، اقتصاد مقاومتی از مؤلفه هایی است که با جدیت و تلاش در آن می توان پیشرفت کشور را تضمین کرد که این مهم با همراهی و همدلی مردم ومسولان امکان پذیر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: