آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: حضور بانوان مومن با حجاب برتر اسلامی در عرصه فعالیت های رسانه ای اعتماد به نفس بانوان مومن محجبه در جامعه را نیز به طرز چشم گیری افزایش می دهد.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر در حوزه عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس از سوی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر برگزار شد، در این مراسم از بانوان خبرنگار که با حجاب برتر در عرصه رسانه فعالیت دارند، تجلیل بعمل آمد.


حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه حجاب عامل پیشرفت و رُکن اصلی موفقیت بانوی مسلمان است، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی تضعیف و کمرنگ نمودن فرهنگ حجاب و عفاف در جوامع اسلامی است.

وی افزود: استکبار جهانی با بهره گیری از رسانه ها، فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی نوین و در راستای پروژه نفوذ بدنبال تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان و نوجوان در کشورهای اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: یکی از گزاره هایی که بخصوص رسانه های وابسته به استکبار جهانی چه بصورت مستقیم و چه غیر مستقیم همواره بر آن تاکید می ورزند اشاعه این پیام در جوامع اسلامی است که حجاب مانع حضور و نقش آفرینی بانوان در اجتماع است، حال آنکه اینطور نیست و با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان مومن مسلمان ایران در تمام عرصه های اجتماعی، علمی، ورزشی و اقتصادی با رعایت شعائر اسلامی، حجاب و عفاف موفقیت های چشم گیری در عرصه های ملی و جهانی کسب نموده اند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه رسالت مهم بانوان مومن خبرنگار است، گفت: رسانه و اصحاب این عرصه یکی از تاثیرگذارترین اقشار بر افکار و رفتار یک جامعه هستند، حضور بانوان مومن با حجاب برتر اسلامی در عرصه فعالیت های رسانه ای نه تنها سایر بانوان خبرنگار را به رعایت حجاب برتر اسلامی تشویق می کند بلکه اعتماد به نفس بانوان مومن محجبه در جامعه را نیز به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده ترویج مُدلینگ و پوشش نامناسب را یکی از برنامه های اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: رسانه های وابسته به محور استکبار جهانی با تولید محصولات فرهنگیِ دارای مفاهیم ضد دینی و توزیع گسترده آن از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بدنبال ضربه زدن به بُنیان های دینی و اعتقادی ملت ایران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس آگاه سازی جامعه نسبت به ابعاد جنگ نرم فرهنگی را وظیفه مهم رسانه های متعهد و انقلابی داست و افزود: نقد و بررسی تخصصی محصولات فرهنگی دارای مفاهیم ضد دینی از سوی اصحاب رسانه و تشریح نحوه و نتیجه اثرگذاری این محصولات بر افکار انسان یکی از روش های موثرِ مصون سازی فرد، خانواده و جامعه نسبت به آسیب های فرهنگی است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده حجاب و عفاف را عامل حفظ شرافت و گوهر گران بهای شخصیت بانوان دانست و افزود: موضوعی که نباید فراموش کنیم نقش مهم و تاثیرگذار بانوی مسلمان در خانواده ایرانی بعنوان " مادر " است، مادران مومن مهد تربیت فرزندان صالح و هدایت تمام اعضای خانواده به سوی رستگاری هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نیست، خاطرنشان نمود: جامعه اسلامی در صورتی به قله های پیشرفت و رستگاری دست پیدا خواهد نمود که تمام افراد نسبت به رعایت احکام اسلام احساس مسئولیت نمایند، رعایت عفاف و حجاب برتر نیز یکی از نشانه های جامعه موفق اسلامی است.


به گزارش تنویر، در پایان مراسم از بانوان خبرنگار طاهره کریمی، زهرا عسکری و فاطمه هاشمی که با حجاب برتر اسلامی در عرصه فعالیت های رسانه ای فعالیت دارند، تجلیل بعمل آمد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: