آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس خبر داد:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: عفاف و حجاب شکل دهندۀ روابط صحیح اجتماعیف تقویت کننده روابط عاطفی در خانواده و عامل مهم موفقیت بانوان مومن مسلمان در اجتماع است.
به گزارش تنویر، مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر در حوزه عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس از سوی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر برگزار شد، در این مراسم از بانوان خبرنگار که با حجاب برتر در عرصه رسانه فعالیت دارند، تجلیل بعمل آمد.


سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با تاکید بر نقش رسانه ها در تاثیرگذاری بر اذهان جامعه، گفت: حضور بانوان مومن با حجاب برتر اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی بخصوص فعالیت های رسانه ای یکی از روش های موثر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از عوامل مهم موفقیت بانوان مومن مسلمان در اجتماع است، گفت: عفاف و حجاب شکل دهندۀ روابط صحیح اجتماعی و تقویت کننده روابط عاطفی در خانواده است.

سرهنگ پاسدار شفیعی افزود: کمرنگ نمودن فرهنگ عفاف و حجاب در میان بانوان یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به بنیان های ارزشی و اعتقادی خانواده ها و جامعه ایران است.

وی تجلیل از بانوان محجبۀ شاغل را از وظایف مهم مسئولان و مدیران دانست و افزود: یکی از مسائلی که دست اندکاران امور فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند تجلیل از افراد شاخص و الگوهای برتر سَبک زندگی اسلامی است، تجلیل از بانوان محجبۀ شاغل تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در ادارات دولتی و خصوصی خواهد داشت.

معاون روابط عمومی سپاه فجر در پایان صحبت هایش با تاکید بر اینکه حرکتِ جامعه اسلامی در مسیر موفقیت و سعادت بدون عفاف و حجاب ممکن نیست، گفت: بانوان مومنِ محجبه یکی از ارکان اصلی تشکیل دهندۀ  خانواده موفق و جامعه اسلامی برتر هستند.


به گزارش تنویر، در پایان این مراسم از بانوان خبرنگار طاهره کریمی، زهرا عسکری و فاطمه هاشمی که با حجاب برتر اسلامی در عرصه فعالیت های رسانه ای فعالیت دارند، تجلیل بعمل آمد.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: