کد خبر: ۸۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
آذري خبر داد:
مدير كل آموزش و پرورش استان فارس گفت: طي مراسمي از جانبازان فرهنگي قطع عضو، نخاعي و ويلچري و خانواده آنان تجليل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حميدرضا آذري در جمع خبرنگاران گفت: تجليل از جانبازان، به‌عنوان الگوهاي ايثار و مقاومت، يك ضرورت غير قابل اغماض است.

وي اضافه كرد: جانبازان و همسران جانبازان، بهترين الگوهاي جامعه در زمينه صبر، مقاومت، شجاعت و ايثار هستند، بايد اين الگوها به جامعه شناسانده شوند.

آذري قدرداني از جانبازان را يك گام در راستاي معرفي آنان به جامعه هدف دانست و گفت: افتخار مي‌كنيم كه آموزش و پرورش فارس بالغ بر 70 جانباز قطع عضو و ضايعه نخاعي دارد.

وي در عين‌حال يادآور شد: تعداد جانبازان با درصد جانبازي بيش از 5 درصد در آموزش و پرورش فارس بيش از هزار نفر است.

آذري اضافه كرد: مراسم تجليل از جانبازان قطع عضو و ضايعه نخاعي آموزش و پرورش فارس، ساعت 19 شامگاه 28 تير در محل باشگاه فرهنگيان شيراز برگزار خواهد شد.

مدير كل آموزش و پرورش استان فارس تصريح كرد: در حالي كه توصيف و حتي درك ميزان رنجي كه جانبازان و همسران و خانواده‌هاي آنان در اين سال‌ها متحمل شده‌اند امكان‌پذير نيست، همه ما وظيفه داريم كه به هر شكل و در هر زمان به جامعه ايثارگران احترام بگذاريم و آنان را تجليل كنيم.

نام:
ایمیل:
* نظر: