آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
فرمانده سپاه احمد بن موسی (علیه السلام):
دکتر علاالدینی گفت: در قالب برگزاری اردوهای جهادی طرح هجرت، انواع خدمات آموزشی، تربیتی، فرهنگی، عمرانی و بهداشتی به ساکنان مناطق محروم ارائه می شود.
به گزارش تنویر، دکتر آرش علاالدینی فرمانده سپاه احمد بن موسی با بیان اینکه 60 گروه جهادی از شیراز در اردوهای طرح هجرت مشارکت دارند، گفت: اردوهای جهادی در راستای محرومیت ‌زدایی، خدمت رسانی به مناطق محروم و دور افتاده برگزار می شوند.

 وی افزود: در قالب برگزاری اردوهای جهادی طرح هجرت، انواع خدمات آموزشی، تربیتی، فرهنگی، عمرانی و بهداشتی به ساکنان مناطق محروم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه 7500 نفر از شیراز در اردوهای طرح هجرت شرکت می کنند، گفت: اردوهای طرح هجرت با هدف تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تسریع در روند توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی اجرا می شوند.

وی افزود: در سال گذشته و در فرایند برگزاری طرح هجرت 680 نفر در اردوهای صالحین و 600 نفر در اردوهای هفت روزه حضور یافته اند و طرح نهضت سواد آموزی نیز اجرا شده است.

وی در پایان صحبت هایش گفت: گروه‌های تخصصی بسیج سازندگی فارس با دارا بودن اعضای نخبه آماده حضور و خدمت رسانی در تمام عرصه‌های عمرانی، فرهنگی  و درمانی استان هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: