آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس:
دکتر دهقان گفت: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی صورت گرفته، شرکت کنندگان در این دوره های علمی مدرک معتبر از دانشگاه تهران دریافت خواهند نمود.
به گزارش تنویر، همایش دو روزۀ مسئولان علمی نواحی بسیج و رده های سپاه مستقر در استان فارس با حضور اساتید برتر کشور برگزار شد.

دکتر یاسر دهقان مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس در حاشیه برگزاری این همایش گفت: این گردهمایی با هدف توجیح برنامه های سال جاری و تشریح ساختار و خدمات سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری برگزار شد.

وی افزود: در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی ساختار و خدمات پایگاه علمی، طرح نیازسنجی - پژوهشی، نشریات علمی سازمان و کارگاه اندیشه ورزی تشریح شده است.

دکتر دهقان با اشاره به همکاری و طرح های مشترک سازمان بسیج علمی  با سایر سازمان ها نظیر بنیاد ملی نخبگان و صندوق کارآفرینی، گفت: اساتید حاضر در این دوره، مبانی خلاقیت، ایده پردازی و کارآفرینی تا مرحله تولید محصول را از صفر تا صد آموزش می دهند.

وی در تشریح برنامه های سازمان بسیج علمی گفت: راه انداری مراکز طب اسلامی- ایرانی و توسعه مزارع تولید گیاهان دارویی در سطح استان یکی از برنامه های مهم سازمان بسیج علمی فارس در سال جاری است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس خاطر نشان نمود: در همین راستا مرکز طب اسلامی - ایرانی شیراز در سال جاری آغاز به کار نموده است.

وی با بیان اینکه در تابستان سال جاری تورهای خلاقیت با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار می شوند، گفت: فرایند تبدیل یک ایده به محصول، ترویج فرهنگ کارآفرنی و اشتغالزایی در تورهای خلاقیت توسط اساتید برتر تدریس می شوند.

سرگرد دهقان با بیان اینکه در سال جاری برای آموزش تخصصی 100 هزار نفر از شهروندان استان فارس برنامه ریزی کرده ایم، گفت: با بررسی های صورت گرفته 30 رشته و عرصه را شناسایی نموده و بزودی با دعوت اساتید برتر کشور و دانشگاه تهران دوره های آموزشی تخصصی را با محوریت این رشته ها و در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی برگزار خواهیم نمود.

وی افزود: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزی صورت گرفته، شرکت کنندگان در این دوره های علمی مدرک معتبر از دانشگاه تهران دریافت خواهند نمود.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس با اشاره به اینکه عدم اطلاع شهروندان از خدماتی که سازمان ها ارائه می دهند یکی از معضلات اجتماعی است، گفت: سازمان بسیج علمی فارس برای حل این معضل یک شبکه پرسشگری ایجاد نموده است، برای مثال یک نخبه علمی باید بداند چه خدماتی را می تواند برای تبدیل ایده خود به یک محصول از سازمان های مختلف دریافت کند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: