کد خبر: ۸۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
تیم سپاهان در یک بازی تدارکاتی مقابل برق جدید شیراز به پیروزی رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس  سپاهان اصفهان عصر دیروز در یک بازی دوستانه موفق شد دو بر یک مقابل برق جدید شیراز به پیروزی برسد. طالب ریکانی و جلال الدین علی محمدی برای سپاهان در این بازی گل زدند. در همین رابطه وحید رضایی سرمربی تیم برق اظهار داشت: ميخواستيم عيار بچه ها را بسنجيم و انها را در شرايط سخت محك بزنيم. صد در صد به اهداف خود رسيديم و بچه ها هم نشان دادند بسيار با كيفيت هستند و ميتوانند در شرايط سخت خوب ظاهر شوند.
رضايي در ادامه گفت: در راستاي اهداف باشگاه به موقع تمرينات را شروع كرديم و وارد هفته چهارم بدنسازي ميشويم. سعي كرده ايم با تيم هاي سخت خودمان را محك بزنيم.
با اينكه در فشار بدنسازي هستيم اما بچه ها بسيار خوب ظاهر شده اند، هم بازي با ذوب اهن و هم با سپاهان بسيار دونده نشان دادند و موقعيت هاي بسيار خوبي روي دروازه حريفان خلق كردند. اين نشان از كيفيت فني تيم دارد. خداروشكر با شرايطي كه اقاي بردبار فراهم اوردند سعي خواهيم كرد روند رو به رشد خود را ادامه دهيم و از هفته هاي اول مدعي نشان دهيم.
سرمربي نارنجي پوشان در خصوص اينكه ايا در در اردوهاي اصفهان به اهداف خود رسيده ايد عنوان داشت:
ميخواستيم عيار بچه ها را بسنجيم و انها را در شرايط سخت محك بزنيم. صد در صد به اهداف خود رسيديم و بچه ها هم نشان دادند بسيار با كيفيت هستند و ميتوانند در شرايط سخت خوب ظاهر شوند.
رضايي همچنين در خصوص اينكه ايا احتمال دارد بازيكن جديد ديگري به تيم اضافه شوند نيز اظهار داشت: در يكي دو پست دنبال بازيكن هستيم، در حال مذاكره با انهاييم و بايد سر تمرينات انها را ببينيم. يك سري فاكتور برايمان مهم است هم از نظر فني هم از نظر شخصيتي و اخلاقي، اگر نيازهاي مارا بر اورده سازند با انها قرارداد خواهيم بست.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: