کد خبر: ۸۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
فرماندار شهرستان خاش گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری ماموران انتظامی عوامل یک تیم خرابکاردستگیر شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه خرم بید به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ،محمداکبر چاکرزهی فرماندار شهرستان خاش از انهدام یک تیم خرابکار در این شهرستان خبر داد، اظهار داشت:این گروه با امکانات پیشرفته در نزدیکی محل هدف با کندن و حفر یک تونل از داخل یک منزل مسکونی در عمق 20 متری زمین و حرکت 30 متر در طول قصد عملیات خرابکارانه در 2 هدف مهم امنیتی و نظامی داشتند که با هوشیاری نیرو های امنیتی قبل از اجرای نقشه شومشان دستگیر شدند.

مهمترين جزييات از اقدامات تيم خرابکاری شهرستان خاش  +تصاویر

وی گفت: در این رابطه 10 نفر از عوامل خرابکار و وابسته بیگانه دستگیر شدند. وی گفت: این افراد در اعتراف اولیه  تخریب مراکز امنیتی و انتظامی را از اهداف خود عنوان کرده اند.

وی از اقدامات دولت و نیروهای خدمتگزار در شورای تامین شهرستان برای حفظ و کمک به ثبات امنیت در منطقه قدردانی کرد و افزود: الحمدلله شرایط برای فعالیت اشرار و گروهک های معاند در خاش فراهم نبوده و نیست و سخت ترین ضربه را در این منطقه دیده اند.

مهمترين جزييات از اقدامات تيم خرابکاری شهرستان خاش  +تصاویر

همچنین لیدر اصلی این جریانات شخصی با هویت "ر" بوده است و در این عملیات علاوه بر دستگیری 10 نفر همچنین یک عدد ریموت، یک دستگاه گوشی تلفن، کپسول اکسیژن به همراه شارژر، مولد برق، دستگاه بالابر، گالن های 60 و 70 لیتری، ماسک، لباس کار، دستگاه پیکور و سرکه برای خنثی کردن گاز موجود در زیر زمین کشف و ضبط شده است.

مهمترين جزييات از اقدامات تيم خرابکاری شهرستان خاش  +تصاویر

منزل مسكونی كه در آن تیم خرابكاری و عناصر بیگانه قصد خرابكاری داشتند متعلق به فردی با هویت "ب-ر" بوده كه قریب به 3 سال خالی از سكنه است و در اتاق "هال" این منزل چاهی به عمق حدود 10 متر به صورت عمیق حفر شده كه در كف چاه تونلهایی به سه سمت مختلف شرق، غرب و جنوب منزل فوق و به مسافت حدود 2 متر، 37 متر و 10 متر حفر شده بود كه با توجه نزدیكی منزل فوق به مقرهای نظامی حفر چاه های فوق با هدف اقدامات خرابكارانه و تخریبی در مقرهای نظامی بوده است كه با هوشیاری به موقع دستگاه های امنیتی از این اقدام جلوگیری شد.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: