شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۸:۰۷
کد خبر: ۸۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
سردار جعفری:
سردار محمدعلی جعفری طی سخنانی در دومین اجلاس سراسری عفاف، عزت و عشق در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار کرد: این حرکت الهی و انقلابی که حدود نیم قرن آغاز شده بر اساس یک آیه از قرآن و حرکت یک مرد بزرگ در عمل به آن آیه بوده است.

عزیز جعفری با اشاره به حرکت انقلابی امام خمینی (ره) تاکید کرد: اگر امام خمینی (ره) می‌خواست ملاحظات دیگران را انجام دهد این انقلاب شکل نمی‌گرفت و بر اساس این آیه اسلام و نهضت بزرگ اسلامی برپا نمی‌شد.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه مردم مومن انقلابی پشت سر حضرت امام لبیک گفتند و ان‌شاءالله تا پایان کار خواهند ایستاد.

جعفری با بیان اینکه مردم پشت سر رهبری حرکت می‌کنند و همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند گفت: مردم پای همه سختی‌هایی که بر اثر فشارهای اقتصادی و توطئه‌های مخالفین داخلی انقلاب که نمی‌خواهند معیشت مردم پا بگیرد،‌ ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات داخلی اظهار کرد: این مشکلات از جانب مردم و رهبری نیست بلکه از جانب برخی مسئولین است که مانع اصلی این حرکت هستند.

وی اضافه کرد: آن‌ها ادعا دارند که باید فقط به داخل بپردازیم و در منطقه دخالت نکنیم. استکبار در منطقه هر غلطی کرد بپذیریم و به قوانین بین المللی مانند دیگران احترام بگذاریم. این ادعا از 18 سال پیش مطرح شد و از همان روز تاکنون مقام معظم رهبری چفیه خود را که علامت رزم در برابر این تفکر خطرناک است از روی دوش خود بر نداشته‌اند.

وی ادامه داد:‌ حماسه 8 سال دفاع مقدس موتور اصلی حرکت انقلاب اسلامی بود. این ایستادگی به تنهایی درسی بزرگ برای دیگر ملت‌ها به شمار می‌رود و دستاورد آن برای ملت ما امنیتی بی نظیر و تاریخی در مرزهای ایران چه در برابر هجوم خارجی و چه در برابر ناامنی‌های داخلی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز علاوه بر آمریکا و اسراییل، آل سعود خائن و خیلی از کشورهای منطقه برای ایجاد ناامنی در کشور ما بسیج شده‌اند اما همین که موج‌های ناامنی به مرزهای کشور نزدیک می‌شود با موانع دفاعی ما برخورد می کند و دفع می‌شود.

وی تاکید کرد: آن‌ها حرکت تکفیری‌ها و سلفی‌ها را بسیج کرده‌اند تا موج ناامنی‌ها به ایران برسد اما یکی از بزرگترین دستاوردهای ما که نتیجه مکر خداوند بر دشمنان است این است که امروز مردم عراق و سوریه با مردم ایران همدل شده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر این اصول را رعایت کنیم بدون تردید خداوند راه‌های خود را به ما نشان خواهد داد. اینکه امروز فرماندهی امنیت عراق به دست یکی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس ما صورت می‌گیرد نتیجه نصرت الهی است. باید توجه داشت اگر در جنگ سخت تعداد کمی عملیات موثر نیاز بود در عرصه جنگ نرم صدها و هزاران عملیات لازم است. یکی از این عرصه‌ها عفاف و حجاب خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این جهاد خیلی بزرگ‌تر است و ممکن است سال‌های بیشتری نسبت به جنگ سخت طول بکشد. در این مسیر باید برنامه‌ریزی‌ها بلندمدت باشد و سرمایه‌گذاری‌ها روی کودکان، نوجوانان صورت گیرد.

جعفری تصریح کرد: مشکل بی حجابی از بی غیرتی و بی حیایی است. ما باید روی این دو عامل متمرکز شویم. برخی به اندازه یک خروس غیرت ندارند.

وی اضافه کرد: باید این مساله مطالعه شود که این بی غیرتی از کجا آمده است. شاید این مساله ناشی از لقمه‌های حرام و رشوه‌ها و فسادها باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: