کد خبر: ۸۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ کازرون(هندبال بانوان)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مرحله نهایی مسابقات هندبال نونهالان بانوان قهرمانی کشور که در شهر کرمانشاه در حال برگزاری است با درخشش نماینده هندبال فارس همراه بود. تیم هندبال کازرون که با مربیگری هاجر خواجه زاده و سرپرستی آزاده مزرعه کار راهی مسابقات شده است توانست در دیدار نخست تیم قدرتمند اصفهان را 11_9 شکست داده و در دیدار دوم هم کرمانشاه میزبان را با اقتدار و با نتیجه 18_13 مغلوب تا با قدرت و بعنوان تیم اول گروه به جمع 8 تیم برتر ایران راه یابد.
 این تیم در لحظات آخر و به همت هیات هندبال استان فارس، اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و هیات هندبال کازرون راهی این مسابقات شده که تا کنون نتایج درخشانی را کسب نموده است.
 این در حالی است که هندبال بانوان فارس پس از رکود چند ساله با تلاش های صورت گرفته و زحمات مریم طهرانی نایب رییس بانوان هیات هندبال استان فارس، یکبار دیگر به سطح اول هندبال ایران بازگشته و امسال هم با تلاش های صورت گرفته، تیم شهید چمران لارستان نماینده شایسته استان فارس با مربیگری ناهید غارسی مربی سابق تیم ملی ایران در لیگ برتر هندبال بانوان کشور حضوری پرقدرت خواهد داشت.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: