آخرین اخبار
کد خبر: ۸۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیب پرور گفت: شهدا چراغ راه دنیای ما هستند تا راه آخرت را خوب پیدا کنیم اینکه امام (ره) می فرمایند شهدا امام زادگان عشق هستند تعارف نیست.

به گزارش تنویر، مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور باشکوه شهروندان شیراز بخصصوص شهر جدید صدرا و سخنرانی سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه همزمان با ایام شهادت امام صادق (علیه السلام) 175 شهید والامقام دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع می شوند، گفت: از میان این شهدا، 13 شهید در شهرستان های لامرد، مُهر، کازرون، نورآباد، رستم و شهر صدرا تشییع می شوند و جسم مطهر آن ها در خاک آرام خواهد گرفت.

وی با قدردانی از پیگیری خادمان شهدا، شهروندان و مسئولان شیراز و شهر جدید صدرا برای تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام گفت: این تلاش و زحمات شما عرض ارادتی مختصر به محضر شهیدان والامقام بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهدا چراغ راه دنیای ما هستند تا راه آخرت را خوب پیدا کنیم، گفت: اینکه امام (ره) می فرمایند شهدا امام زادگان عشق هستند تعارف نیست، انقلاب اسلامی هم به یُمن وجود همین شهدا سر زنده است.

وی با شاره به اینکه امروز در عالم دشمنی های بسیاری نسبت مسلمان انجام می شود، گفت: روزانه این دشمنی ها را می بینیم، آیا روزی هست که دست کثیف صهیونیست، مسلمانان را به خاک و خون نَکِشد؟ نگرانم زمانی شنیدن اخبار مسلمان کُشی برایمان عادی بشود، خدایا دلمان تنگ شده است، خدایا به حرمت این شهدا ظهور امام زمان (عج) را برسان.

سردار غیب پرور با بیان اینکه مسلمان کُشی برای دشمنان اسلام رسم شده است، گفت: آیا می توانیم قبول کنیم که داعش سر سفره آمریکایی ها بزرگ نشده است؟ آیا می توانیم قبول کنیم این حرام زاده ها نطفه شان در اسرائیل منعقد نشده است؟ این ها هر روز و هر ساعت عده ای از مسلمانان را داغدار می کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: از خدا بخاطر نعمت ولایت و این شهدا که به سرزمین ما ارزانی داشته، ممنون هستیم، ایران اسلامی اَمن است و مردم در این کشور با آرامش زندگی می کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان نمود: اگر مدیری جایی لنگ بزند، مردم خطای او را پای انقلاب نمی نویسند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد آمدند، سر سفره شهدا نشستند و نمک به حرام شدند، گفت: نمی خواهم قضایا را سیاسی کنم اما این کسانی که حقوق نجومی می گیرند و در ادارات ظلم می کنند کارشان کمتر از داعش نیست.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش خطاب به شهروندان شهر جدی صدرا گفت: یقین دارم شما نمی گذارید این دو شهید گمنام مظلوم و غریب بمانند، شهر صدرا از امروز دو امام زاده عشق دارد این ها گره های کور را می توانند باز کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: