کد خبر: ۸۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان این که عشایر بزرگترین ظرفیت برای حفظ هویت ملی هستند، گفت: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده شاهد رشد و توسعه آموزش و پرورش عشایر هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از مهر، محمددیمه ور در اردوی سراسری دانش آموزان دختر عشایر کشور که به میزبانی اردوگاه فرهنگی و تربیتی ثامن الحجج (ع) مشهد برگزار شد اظهار داشت : این اردو فرصت بسیارخوبی برای توسعه همگرایی و وحدت و وفاق ملی در بین جوامع عشایری است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به این که عشایر همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند، تصریح کرد: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده شاهد رشد و توسعه آموزش و پرورش عشایر در ابعاد مختلف هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان عشایر بزرگترین ظرفیتی هستند که ما برای حفظ هویت ملی در اختیار داریم و حضور پررنگ آن‌ها در برنامه هایی از این دست نشان می دهد باید مدیریت تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشد و برهمین اساس هم با تدوین قانون آموزش و پرورش عشایر در سال ۱۳۹۳ تلاش کردیم اهدافی که در این بخش داریم را محقق سازیم.

دیمه ور بیان کرد : برای سال آینده هم تلاش می کنیم دانش آموزان کنکوری مدارس عشایر با شرایط بهتری ادامه تحصیل دهند و بتوانند به شکل مطلوب تری با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش افزود : امروز باوجود تنوع محتوا در فضاهای مجازی باید اذعان کنیم نگرانی هایی برای حفظ هویت ملی و دینی داریم که دانش آموزان عشایر می توانند در راستای این موضوع به ما کمک کنند تا ذهن نوجوانان و جوانان ما از داشته ها و ذخیره های دینی و ملی خود غافل نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: