آخرین اخبار
کد خبر: ۸۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
رییس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار نقدی گفت: همواره برنامه‌ها و طرح‌هایی که استکبار برای استعمار و چپاول ملت‌ها به راه‌ انداخته‌اند به حضور به موقع مردم و بسیج و سپاه شکست خورده است.
سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس با تبریک میلاد امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت، گفت: تقارن این مراسم با این ایام نورانی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم معنای این تقارن، قبول زحمات، تلاش‌های مخلصانه سردار بزرگواری باشد که از نوجوانی لباس سربازی ولایت به تن کرده و تا امروز یک لحظه آن لباس جهاد را از تن بیرون نیاورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امیدوارم این تقارن سبب قبولی زحمات برای فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس که رزمنده مخلص و سرباز مخلص دیگر ولایت است شود تصریح کرد: این رزمنده ولایتمدار از کنار مضجع نورانی امام رضا (ع) به این جمع مکرم می‌پیوندد تا بتواند این مسیر نورانی را ادامه دهد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: این تقارن نورانی هر معنی که داشته باشد تمامی ما می‌دانیم که برای استمرار راه و تحقق اهدافمان راهی جز توسل به ولایت و اهل بیت (علیهم السلام) وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با پیروی از راه امام راحل بزرگوار، میدان جهاد گسترده‌ای را برای خود انتخاب کرد گفت: چشم‌انداز این راه را امام خمینی (ره) این‌طور توصیف کردند که تا بانگ «لااله الا الله و محمد رسول‌الله» در جهان طنین‌انداز نشود مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هم هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این میدان گسترده و بی‌انتها از جهاد بدون توسل به اهل بیت (علیهم السلام) به نتیجه نمی‌رسد، عنوان کرد: با همین خط و مرام تا امروز این پیشرفت‌های شگرف و سرنوشت‌ساز محقق شده و روز به ‌روز دشمنان را به عقب رانده است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست در سلطه مستقیم، دام‌های پیچیده‌ای پیش روی ملت‌ها پهن کرده و از زمانی که قوه قهریه برای استعمار بی‌فایده شد از این دام‌ها برای در بند کشیدن ملت‌ها استفاده می‌کند اظهار داشت: در دنیای امروز دام‌هایی که در عرصه فرهنگی می‌بینیم ابعادی بسیار گسترده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به برخی از این ابعاد اشاره کرد و افزود: معدن فساد در هالیوود، جوایز هنری و فرهنگی که غربی‌ها برای به دام انداختن فرهنگ و هنر ملت‌ها ایجاد کردند، تسلط به بانک‌ها در عرصه اقتصادی و تحریم‌ها، تخریب‌ها و ... تا سلطه‌های نظامی و به جان هم انداختن همسایه‌ها و دو گانه کردن کشورها، مواد مخدر، شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی فاسد، فرقه‌سازی‌ها، داعش‌، دین‌سازی‌ها، گروه‌سازی‌ها، حزب‌سازی‌ها و سازمان‌های بین‌المللی که به اسم حقوق بشر جنایت در حق بشریت را رنگ و لعاب و انسانی جلوه می‌دهند از جمله ابعاد این دام‌ها است.

وی با بیان اینکه تمام این ها توسط استعمار و استکبار درست شده و با تمام این دستگاه‌ها برای به بند کشیدن ملت ‌ها و برای سلطه بر بشریت تلاش دارند، گفت: انقلاب اسلامی ایران وارد چنین عرصه‌ای شده است که باید تمام این تار و پودها را پشت سر گذارد و بشر را از تمام این قیود و بندها آزاد کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه هرجا که اهمیت بیشتری داشته باشد سرمایه بیشتری می‌گذارند، خاطرنشان کرد: جایی مانند استان فارس که فرهنگ‌ساز برای کشور، منطقه و الهام‌بخش برای دنیا است همواره مورد توجه و طمع استعمار و استکبار جهانی بوده است.

سردار نقدی با بیان اینکه استان فارس استانی معمولی نیست که حوادث و جریان‌های آن به همین موارد خلاصه شود تصریح کرد: آنها در این استان نکات مختلف را بررسی و دام‌های متفاوت طرح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استان فارس با جایگاه فرهنگی و ملی برای کشور می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند این جامعه ارزشمند و اثرگذار بر کل کشور را به قید و بند خود در آورند و در اینجا کار سخت و جدی و میدان و عرصه جهاد جدی و بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آنچه از ابتدای انقلاب تاکنون محقق شده سربلندی، عزت، پیشرفت و غلبه بر حق بوده است، اظهار داشت: برخلاف خواسته دشمنان این مسیر را باید با همین عزت ادامه داد.

سردار نقدی افزود: همواره برنامه‌ها و طرح‌هایی که استکبار برای استعمار و چپاول ملت‌ها به راه‌ انداخته‌اند به حضور به موقع مردم و بسیج و سپاه شکست خورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از موارد از جمله ایستادن در مقابل پرتغالی‌ها تا تقدیم 15 هزار شهید به انقلاب در استان فارس گفت: این استان با کارنامه‌ای که در طول انقلاب دارد دست دشمن را از این دیار کوتاه و نقشه‌های آن ها را نقش بر آب می‌کند.

وی به شکست‌های اخیر آمریکا در موقعیت‌های مختلف در سطح جهان تاکید کرد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و شکست‌های مفتضحانه آمریکا در کودتاهای مختلف در ترکیه و دیگر نقاط دنیا نشان از نقش بر آب شدن نقشه‌های شوم آن ها دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان کنونی و با وجود این دام‌ها و بندها میدان و کارزار سختی پیش روی ما قرار دارد، اظهار داشت: باید بدانیم ما یک ارتش، سپاه، بسیج با حلقه‌های تربیتی که در دنیا نمونه ندارد داریم و دشمن هم ضعیف شده است.

سردار نقدی با ابراز امیدواری از اینکه با چنین وضعی باید گام‌های بعدی را بلندتر برداریم افزود: باید عرصه برای پیشرفت‌های بیشتر فراهم شود و کارهایی که سردار غیب‌پرور انجام دادند ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان فارس در فضای مجازی و مقابله با فتنه‌گران سرآمد است، عنوان کرد: سردار غیب‌پرور در سال 88 خیلی حوب عمل کرد و اقدامات وی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت و حتی صحبت‌ها و راهکارای وی در دیگر استان‌ها مورد استفاده قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پر کردن جای چنین سرداری کار آسانی نبود اظهار داشت: کسی که با همین قدرت کار بتواند کارها را پیش ببرد و از نوجوانی انقلابی بوده و در بسیج کارهای مهمی داشته فرمانده منطقه خراسان رضوی و خراسان جنوبی بوده و تجربه درخششی داشتند و همان ایستادگی و مقاومت و درایت استفاده از سلاح دفاع مقدس در برابر فتنه‌گران بودند.

سردار نقدی افزود: صلابت در برابر نفاق و انحراف از ویژگی‌های سردار غیاثی است و وی پیکی از سرزمین امام رضا (ع) به سوی سرزمین برادرشان حضرت شاهچراغ (ع) است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیج به عرصه صنایع تبدیلی وارد شده است که باید با موفقیت به مقصد برسد خاطرنشان کرد: بسیج در فضای مجازی نیز ورود کرده و بیگانگان اعتراف دارند که به تسخیر بسیج در آمده است، حضور اقشار مختلف بسیج در سطح جامعه و در عرصه‌های مختلف قوت قلبی برای جهادگرانی است که به میدان کار و فعالیت در جامعه رهسپار می‌شوند.

در این آئین از زحمات و تلاش‌های 11 ساله سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس تقدیر و تجلیل و سردار سید هاشم غیاثی به عنوان فرمانده سپاه فجر معرفی شد، همچنین سردار غلامحسین غیب‌پرور بعنوان جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین (علیه السلام) به خدمت خو ادامه خواهد داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: