آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
سردار غیب پرور در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه فجر:
فرمانده پیشین سپاه فجر با اشاره به اینکه برخی گفته اند فلانی رفت خدا را شکر، گفت: اصلا اینطور نیست بلکه فردی وفادارتر به نظام و و لایت و انقلابی تر از غیب پرور به فارس آمده است.
به گزارش تنویر، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه فجر فارس با حضور سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان فارس در سالن همایش امام علی (علیه السلام) سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این مراسم  با بیان اینکه بیش از 20 سال است که سردار غیاثی را می شناسم، گفت: به ایمان و صفای دل ایشان شهادت می دهم.

وی با اشاره به اینکه برخی گفته اند فلانی رفت خدا را شکر، گفت: اصلا اینطور نیست بلکه فردی وفادارتر به نظام و و لایت و انقلابی تر از غیب پرور به فارس آمده است.

فرمانده پیشین سپاه فجر استان فارس آئین تکریم و معارفه خود را نمونه‌ای از هزاران آئین تکریم و معارفه در دنیا عنوان و تصریح کرد: ما هر روز نسبت به گذشته تودیع و به آینده معرفی می‌شویم، ما هر روز غرق در تودیع و معارفه‌ایم اما غفلت می‌کنیم، خداوند عالم این تودیع و معارفه ها را گذاشته تا در ‌تودیع و معارفه اصلی کم نیاوریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: روزی حضرت عزراییل ما را تودیع می‌کند، باید بدانیم که آیا آن روز هم مردم در مورد ما بَه‌بَه و چَه‌چَه می‌کنند؟

سردار غیب پرور غیب‌پرور در پایان صحبت هایش گفت: امروز از شما می‌خواهم که مرا دعا کنید تا این پاسداری که موی خود را در انقلاب سپید کرد و از رفقایش عقب افتاد عاقبت بخیر شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: