آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: سپاه و بسیج از صاحبان اصلی انقلابی هستند و هیچ گاه اجازه فعالیتی در تقابل با منویات و تدابیر رهبری و شکل گیری توطئه را نخواهند داد.
به گزارش تنویر، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه فجر فارس با حضور سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان فارس در سالن همایش امام علی (علیه السلام) سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در ابتدای صحبت هایش در این مراسم گفت: صبح دیروز برای نماز صبح در حرم امام رضا (علیه السلام) حضور یافتم و متواضعانه از ایشان خواستم مرا در مسیر بندگی خداوند و همچنین در مسیر خدمتگذاری به مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار استان فارس موفق بدارد.

وی با بیان اینکه در ماه ذی‌القعده ماهی که متعلق به امام رضا (علیه السلام) است قرار داریم، گفت: باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم بویژه مبارزه‌ای که در برابر انحرافات داشتند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه باید قَدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم، گفت: توفیقات این نظام بخاطر تبعیت از ولایت فقیه است، بسیجیان و پاسداران همواره این را مدنظر دارند و هر زمان هم رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با بسیجیان و پاسداران دیدار داشته اند مُهر تاییدی بر فعالیت های سپاه پاسداران و بسیج زده اند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی رسالت سپاه پاسداران و بسیج، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، گفت: بسیجیان و پاسدارن همواره باید اشراف کاملی در حوزه های مختلف داشته باشند تا بتوانند اقدام موثر و متناسب با نیاز نظام و انقلاب اسلامی داشته باشند.

سردار غیاثی با بیان اینکه توفیقات بسیج بخاطر حضور با بصیرت و بموقع در میدان است، گفت: سپاه و بسیج از صاحبان اصلی انقلابی هستند و هیچ گاه اجازه فعالیتی در تقابل با منویات و تدابیر رهبری و شکل گیری توطئه را نخواهند داد.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش با اشاره سوابق فعالیت خود در استان های خراسان رضوی و جنوبی، گفت: من از استانی می‌آیم که رتبه سی‌ام محرومیت را دارد اما در امور خِیر مقام دوم را دارا می باشد، از لحاظ فرهنگی بسیار برجسته است و بستر بسیار مناسبی برای فعالیت است، امیدوارم بتوانم در مسیر حیات سازمانی خود به مردم ولایتمدار فارس خدمت کنم.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: