آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع):
جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با تاکید بر انقلابی ماندن، راه نجات افراد را همین موضوع برشمرد و گفت: باید به صورت موضوعی و مصداقی از ولایت تبعیت کرد و امروز مصداق ولایت مطلقه فقیه، امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

سرتیپ پاسدارغلامحسین غیب پرور  در جمع مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز با بیان اینکه  دانشجویان به درستی  افسران جنگ نرم هستند، بر ولایت پذیری تاکید کرد و اظهار داشت: مهمترین درس امام رضا(ع) به ما این بود که موحد بون محال است، مگر با ولایت پذیری.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با بیان اینکه امروز افرادی دم از ولایت پذیری می زنند اما در مسیر ولایت حرکت نمی کنند ادامه داد: ما در کشور، اسلامی داریم که با ولایت معنا پیدا می کند.



غیب پرور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بر استفاده از ظرفیت و توانمندی های داخل کشور تاکید و اضافه کرد: باید با تکیه بر توانمندی های داخلی حرکت کرد و البته رفت و آمدهای خارجی و قراردادهای بعد از برجام هنوز بی مفهوم است.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیج دانشجویی استان فارس عملکرد موفق و شایسته ای داشته است تصریح کرد: باید قدر دانشجویان بسیجی را دانست چراکه شجاع، فهیم، دارای تحلیل و فهم بالا هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) خطاب به دانشجویان بسیجی بر انسجام بخشی و افزایش قدرت جذب تاکید کرد و گفت: باید راه را برای سایر دانشجویان باز کرد و نباید در مقابل آن ها گارد گرفت چراکه این معنای انقلابی گری نیست، اما در مقابل افرادی که وارد خطوط قرمز ما شده اند، باید ایستاد.



غیب پرور با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل بی تفاوت بود، بر پایبندی به مبانی انقلاب و در راس آن ولایت تاکید و خاطرنشان کرد: باید به صورت موضوعی و مصداقی از ولایت تبعیت کرد و امروز مصداق ولایت مطلقه فقیه، امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

وی با تاکید بر انقلابی ماندن، راه نجات افراد را همین موضوع برشمرد و افزود: شناخت مسائل استان فارس مبحثی فوق تخصصی بوده و شناختن لایه های سیاسی کار مهمی است.



در این نشست صمیمی، مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز به نمایندگی از 245 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان فارس و دانشجویان بسیجی این استان از سردار غیب پرور فرمانده سابق سپاه فجر استان فارس و جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) تجلیل کردند.



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: