آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
رییس سازمان بسیج مستضعفین در ارسنجان:
سردار نقدی گفت: در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی استعدادها و مزیت های اقتصادی هر استان در نظر گرفته شده و متناسب با این موارد نوع طرح ها انتخاب می شوند.
به گزارش تنویر، نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی با حضور سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در شهرستان ارسنجان استان فارس برگزار شد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین  در ابتدای صحبت هایش در این نشست با تشریح مزیت طرح های اقتصاد مقاومتی بر دیگر طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری، گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج در افزایش محسوس و چشم‌گیر آمار تولید برخی محصولات، اثر گذار بوده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، استعدادها و مزیت های اقتصادی هر استان، شهر و حتی روستا در نظر گرفته شده، متناسب با این موارد نوع طرح ها انتخاب و پس از اعطای تسهیلات نیز بر روند اجرای طرح نظارت مستمر صورت می گیرد تا طرح بدرستی اجرا شده و ادامه یابد.
 
سردار نقدی با ذکر نمونه هایی از محصولات هر منطقه از کشور و بِرند سازی آن ها گفت:  ارسنجان نیز باید دارای یک محصول منحصر به فرد باشد که بتوان آن را به عنوان یک بِرند تبلیغ و بازاریابی کرد تا اشتغال پایدار پیرامون تولید فراگیر آن محصول ایجاد شود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین از مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان خواست تا یک محصول تولیدی که این قابلیت را داشته باشد معرفی و میثاق نامه ای در مورد آن تهیه و امضا نمایند تا سازمان بسیج مستضعفین کشور بصورت ویژه نسبت به اختصاص تسهیلات، توسعه، تبلیغ و بازاریابی آن محصول اقدام کند.
 
در این نشست مسئولان شهرستان و تعدادی از فعالان اقتصادی ارسنجان برخی مشکلات و موانع پیش روی طرح های اقتصادی را مطرح و پیشنهادهایی در مورد اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه نمودند، همچنین سردار نقدی پس از پایان این نشست از محصولات طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان ارسنجان بازدید بعمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: