پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۴:۵۹
کد خبر: ۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

پوردستان در همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نزاجا؛

هدف از تشکیل داعش بدبین کردن چهره اسلام است / حراست کشور مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران نظامیان است

هدف از تشکیل داعش بدبین کردن چهره اسلام است / حراست کشور مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران نظامیان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : نیت از تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد ایمان مردم در دنیاست.
 
به گزارش بسیج جامعه پزشکی  به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از کارکنان و خانواده‌های ممتاز نزاجا اظهار داشت : کارکنان ممتاز نزاجا در نظر داشته باشند بدون حمایت همسران و فرزندان خود نمی توانستند ممتاز شوند لذا باید همیشه حامی و قدرشناس زحمات خانوادهایشان بویژه همسران فداکارشان باشند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : موفقیت مردها بویژه مردانی که در کسوت نظامی گری مسئولیت حراست از کشور را بر عهده دارند؛ مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنها است.
 
وی با بیان اینکه وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان برای ایرانیان یک هدیه الهی است، افزود : امروز، مردان با ایمان ایران اسلامی به دفاع از حرم امامان همام در عراق و حضرت زینب(س) در سوریه برخواسته و در این راه جان خود را نثار می کنند.
 
پوردستان در پایان، نیت از تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد و ایمان مردم در دنیا دانست  و یکی از راه های مقابله با آن را اراده و ایمان قوی و ایستادگی و مقاومت قلمداد کرد.
 
در این مراسم از تعدادی خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: