یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۸۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
از خدمات سردار غیب پرور تجلیل شد،
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه فجر استان فارس با حضور سردار نقدی و آیت الله ایمانی برگزار شد.
به گزارش تنویر، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس با حضور سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان فارس در سالن همایش امام علی (علیه السلام) سپاه فجر فارس برگزار شد.

در این مراسم سردار سید هاشم غیاثی بعنوان فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس معرفی شد و از خدمات سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سابق سپاه فجر استان فارس تجلیل بعمل آمد، سردار غیب پرور بعنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن در قرارگاه امام حسین (علیه السلام) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمت خود ادامه خواهد داد.

* سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با بیان اینکه طرح‌های استکبار برای استعمار با حضور بموقع بسیج شکست خورده اند، گفت: همواره برنامه‌ها و طرح‌هایی که استکبار برای استعمار و چپاول ملت‌ها به راه‌ انداخته‌اند به حضور به موقع مردم و بسیج و سپاه شکست خورده است.

متن کامل سخنان سردار محمد رضا نقدی در این مراسم را اینجا بخوانید.

* سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده پیشین سپاه فجر در این مراسم با تاکید بر اینکه فردی وفادارتر به نظام و و لایت و انقلابی تر از غیب پرور به فارس آمده است، گفت: برخی گفته اند فلانی رفت خدا را شکر، گفت: اصلا اینطور نیست بلکه فردی وفادارتر به نظام و و لایت و انقلابی تر از غیب پرور به فارس آمده است.

متن کامل سخنان سردار غلامحسین غیب پرور در این مراسم را اینجا بخوانید.

* سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه رسالت سپاه و بسیج حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه و بسیج از صاحبان اصلی انقلابی هستند و هیچ گاه اجازه فعالیتی در تقابل با منویات و تدابیر رهبری و شکل گیری توطئه را نخواهند داد.

متن کامل سخنان سردار سید هاشم غیاثی در این مراسم را اینجا بخوانید.


نام:
ایمیل:
* نظر: