پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۹:۱۲
کد خبر: ۸۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
امام جمعه جدید شهر زرقان در جمع پایوران سپاه این ناحیه:
به گزارش تنویر زرقان ،امروز صبح تمامی پایوران سپاه این ناحیه،به دیدار امام جمعه جدید شهر،حجت الاسلام والمسلمین،ربانی شیرازی رفتند.
در ابتدا فرماندهی محترم ناحیه،ضمن خیر مقدم به امام جمعه،حضور ایشان در این منطقه را منشا خیر و برکت دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان،گزارش مختصری از سپاه این ناحیه ارائه داد.
سرگرد مجید علی پور ،حضور بیش از 25هزار نفر از منطقه 60 هزار نفری زرقان در بسیج و همچنین 202 شهید و حضور رزمندگان این شهر در گردان خط شکن فجر لشکر المهدی را نشان از شهامت و روحیه جهادی مردم این شهر دانست.
فرمانده ناحیه زرقان،امام جمعه را پدر معنوی بزرگ هر شهر دانست و این عزیز را به کمک در حل مشکلات مردم از جمله بیکاری و خشکسالی در روستاها دعوت کرد و در پایان با معرفی تک تک پایوران ناحیه،به سخنان خود پایان داد.
پس از وی مسلمین،ربانی شیرازی با ارائه گزارشی از همکاری های خود با سپاه و بسیج در زمان جنگ تحمیلی سخنان خود را آغاز کرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد قدم ها و گام هایی که روحانیت،سپاه و بسیج برمی دارند،همیشه یاداور خط امام و شهدا بوده این سه هیچگاه از یکدیگر جدا نخواهند شد.
امام جمعه شهر زرقان عنوان کرد که کلام و لباس سپاه و روحانیت،آمیخته با خون و پیام شهداست و حرکت های سپاه ،همیشه در راه امام و ولایت فقیه است.

روحانیت،سپاه و بسیج ،هیچگاه از یکدیگر جدا نخواهند شد

روحانیت،سپاه و بسیج ،هیچگاه از یکدیگر جدا نخواهند شد

روحانیت،سپاه و بسیج ،هیچگاه از یکدیگر جدا نخواهند شد

نام:
ایمیل:
* نظر: