کد خبر: ۸۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
آموزش و پرورش فارس در مورد آزمون تعیین سطح نیروهای حق التدریس پیش دبستانی و شرکتی بکارگرفته شده خود اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی

با عنایت به مصوبه شورای برنامه ریزی و با هدف ارتقای سطح علمی و تخصصی نیروهای پیش دبستانی  و شرکتی و آشنایی بیشتر آنان با فنون و مهارت های  علمی و مباحث تخصصی ، که لازمه امر تدریس و کلاس داری می باشد، و از آنجایی که امکان برگزاری دوره به صورت متمرکز،به علت مشکلات رفت و آمد همکاران محترم میسر نمی باشد، تصمیم به برگزاری دوره به صورت غیر حضوری و برگزاری آزمون در چند قطب گرفته شده است و برگزاری آزمون مذکور در همین راستا بوده است.

لذا لازم است تمامی نیروهای پیش دبستانی  و شرکتی که در سال تحصیلی گذشته در آموزش و پرورش و در مدارس دولتی مشغول به تدریس بوده اند، و نیروهایی که پرونده آنها به تایید کارگروه استانی رسیده ،ولی به علت عدم نیاز از آنها استفاده نشده است ، برای تعیین سطح علمی جهت برگزاری دوره های آتی در این آزمون شرکت نمایند.

شایان ذکر است فقط نیروهایی که در آزمون تعیین سطح شرکت کرده اند ،در صورت نیاز به رشته و جنسیت، در ساماندهی شرکت داده خواهند شد.

زمان و مکان آزمون یاد شده ،حداکثر تا پایان  وقت  اداری یکشنبه 31 مرداد 95 از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش فارس  اطلاع رسانی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: