کد خبر: ۸۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس: اد.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس از برگزاری مسابقات ورزشی دختران کشور شهریور ماه امسال در شیراز خبر داد.

محمد جعفری ظهر یکشنبه در نشست خبری برگزار این جشنواره با بیان اینکه فراگیر کردن برنامه های ورزشی یکی از سیاست های حوزه معاونت تربیت بدنی است، گفت: قصد داریم تا بیشترین تعداد دانش آموز را تحت پوشش این برنامه های قرار گیرد، چراکه ۸۰۰ هزار دانش آموز در فارس وجود دارند که به شکل مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق محوری از دیگر اولویت های این بخش است، افزود: با کمترین امکانات شادابی در مدارس حاکم خواهد شد و در این ۲ سال گذشته در مدارس رشد خوبی داشته است.

جعفری از پوشش بیش از ۷۰ درصد دارد المپیاد های درون مدرسه ای در مدارس فارس خبر داد و  تاکید کرد: امسال در سه دوره در ۱۲ رشته در اسفند و اردیبهشت ماه برگزار شد.

عباس حاجی زاده، رئیس اداره تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست با تاکید بر اینکه دانش آموزان فارس ۶۸ درصد شرکت کنندگان این مسابقات را به خود اختصاص داده اند، افزود: مسابقات ۱۱ رشته ورزشی این مسابقات در شیراز برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه یک هزار و ۱۶۸ سرپرست، دانش آموز و مربی در این مسابقات شرکت دارند، یادآور شد: در مجموع ۲۰۲ تیم و ۱۶۸ داور در این مسابقات شرکت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

نام:
ایمیل:
* نظر: