آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
مسئول کانون پیشکسوتان سپاه استان فارس:
سردار سید هاشم غیاثی فعالیت های سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه فجر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن بازدید از کانون پیشکسوتان سپاه استان فارس، فعالیت های سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه فجر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بازدید از بسیج پیشکسوتان

سرهنگ پاسدار داریوش کنعانی مسئول کانون پیشکسوتان سپاه استان فارس در حاشیه این بازدید گفت: ساختمان جدید کانون پیشکسوتان سپاه استان فارس در زمینی به مساحت 700 متر مربع و با زیربنایی به مساحت 930 متر مربع ساخته شده و به تازگی بهره برداری از آن آغاز شده است.

وی افزود: در این بازدید سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر ضمن بازدید از بخش های مختلف ساختمان جدید کانون پیشکسوتان سپاه استان فارس، فعالیت های پیشین کانون بازنشستگان، سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه فجر و برنامه های آینده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

بازدید از بسیج پیشکسوتان

مسئول کانون پیشکسوتان سپاه استان فارس در پایان صحبت هایش مجموعه سپاه پاسداران را یک خانواده بزرگ دانست و افزود: پیشکسوتان و بازنشستگان اعضای مهم و تاثیرگذار خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که همانند دوران خدمت در دوران بازنشستگی نیز در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور فعال و تاثیرگذاری دارند و گُواه آن هم حماسه آفرینی و ایثار شهدایی همانند عبدالله اسکندری و هدایت الله غلامی در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) است.

تصاویر این بازدید را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: