آخرین اخبار
کد خبر: ۸۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
جانشين فرماندهي انتظامی استان فارس از دستگيری عاملان قتل یک شهروند در يكي از خيابان های شهر شيراز با همکاری سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس خبر داد.
به گزارش تنویر، سرهنگ علی ذوالقدری جانشين فرماندهي انتظامي استان فارس گفت: در پی وقوع نزاع منجر به قتل مرحوم "ع- ع" 31 ساله به وسيله سلاح سرد در بلوار امير كبير شهر شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقيقات همه جانبه و گسترده با بررسي صحنه جرم و جمع آوری آثار موجود در صحنه، تحقيقات محلی و بررسی فيلم های دوربين های مداربسته آغاز شد و با تعامل و همكاري سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس و پيگيري های صورت گرفته ابتدا برخی از مرتبطين متهمان شناسايی و مورد بازجويي قرار گرفتند.

سرهنگ ذوالقدری افزود: با تحقيقات مشترک انجام شده مخفيگاه عاملان نزاع و قتل در شهرهای يزد و خرم آباد شناسايی و پس از اعزام مأموران به محل های مورد نظر و در يک عمليات هماهنگ و منسجم دو نفر متهم دستگير شدند، متهمان در تحقيقات اوليه به جرم ارتكابي اقرار و انگيزه قتل را نزاع و درگيری خيابانی اعلام كردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان فارس در پايان ناتوانی در كنترل خشم، ناآگاهی نسبت به عواقب اين کار و نداشتن مهارت در حل مسائل را علت وقوع نزاع خيابانی دانست و خاطر نشان كرد: شهروندان با بالا بردن آستانه تحمل خود از هر گونه نزاع و درگيري پرهيز كنند و در صورت وقوع اينگونه موارد با مراجعه به پليس و يا تماس با تلفن 110 نسبت به حل مشكل اقدام كنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: