یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۸۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز شهرستان نی ریز اعلام کرد: راهپیمایی تاکتیکی و پیاده‌روی به همراه انجام تمرینات رزمی گردان عاشورا در شهرستان برگزار شد.
به گزارش تنویر؛ برادر هادی مظفری در حاشیه برگزاری پیاده رویی گردان های عاشورا بیان داشت: تمرینات تاکتیکی و پیاده روی شبانه گردان های عاشورا حوزه شهید سرافراز با حضور نیروهای این حوزه برابر سین ابلاغی و به جهت ارتقای سطح آمادگی و رزمی نیروها و همچنین آشنایی با اصول و حرکات در شب، نگهداری و حفظ انسجام عناصر بسیجی در سازماندهی‌ها برگزار گردید.
ایشان افزودند:این برنامه با حضور بیش از 200 نفر از بسیجیان در قالب کلاس های آموزش ستاره شناسی ، آداب نظامی ، انفجارات ، رزم شب، و … برگزار گردید.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم گفت :دشمن با جنگ فرهنگی به مصاف با ما آمده و امروز عرصه نبرد از سخت به نرم تغییر شکل داده است و باید با ظرافت برنامه‌ریزی کرده و دشمن را در این جبهه به مانند هشت سال دفاع مقدس خلع ید کنیم.
وی افزود : بحمداله با همکاری معاونت فاوا ناحیه در این برنامه برای آشنایی و هوشیاری هرچه بهتر بسیجیان موفق به برگزاری کلاس های آموزش فضای مجازی و جنگ نرم شدیم که با استقبال بی نظیر بسیجیان همراه بود.
در پایان این فرمانده جوان ،عمل به دستورات و فرامین مقام معظم رهبری را بهترین نسخه در جبهه فرهنگی دانست و گفت: همه باید افعال و اعمال خود را در مطابقت با این رهنمودها تنظیم کنیم.











نام:
ایمیل:
* نظر: