یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
فرمانده بسیج دانش آموزی نی ریز
فرمانده بسیج دانش آموزی نی ریز:با لطف خداوند متعال بسیج دانش آموزی پابرجا خواهد ماند و این راه را که راه شهدای دانش آموز است دنبال خواهد کرد،نتیجتا هیچ قدرتی توان حذف چنین نهاد انقلابی را نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانش آموزی استان فارس،جلسه مشترک شورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی نی ریز و فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام شهرستان نی ریز در محل حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی نی ریز برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه که باتلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی نی ریز گفت:امروز خدا را شاکر و سپاسگذاریم که امنیت این مرز و بوم به برکت خون پاک و مطهر شهداست و وجود نهادهای انقلابی همچون بسیج گرامی می داریم یاد و خاطره ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز کشور عزیزمان را که سهم شهرستان نی ریز ۱۲۳ شهید دانش آموز می باشد بسیج دانش آموزی امروز به عنوان یک سازمان تاثیر گزار در کنار آموزش و پرورش و مدارس تا به امروز کارهای بزرگ فرهنگی در جهت ابطال نقشه های دشمن را انجام داده است و با لطف خداوند متعال پابرجا خواهد ماند و این راه را که راه شهدای دانش آموز است دنبال خواهد کرد،نتیجتا هیچ قدرتی توان حذف چنین نهاد انقلابی را نخواهد داشت.

در ادامه برادر پاسدار مجتبی منفرد برنامه های پیش رو را برای حاضرین تشریح نمود و در پایان حاضرین جلسه نظرات خود را عنوان نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: