گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۰۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
بسم رب الشهدا
خداوند گواه بر این است که حضرت علی(ع) در هنگام جنگ ۱۳ سال بیشتر نداشت. 
حضرت قاسم ابن الحسن بالای ۱۸ سال سن نداشت. و امام جواد(ع) کودکی هشت ساله بود که به امامت رسید و در مقابل ستمگری های حاکمان آن زمان ایستادگی کرد. حضرت بقیه الله العظم خود در ۵ سالگی به امامت رسیدند و تا کنون عهده دار سلسله امامت هستند.
آوازه بهنام محمدی و حسین فهمیده را که دیگر حتما شنیده اید. در هنگام جنگ همین بزرگ مردان کوچک ظاهر زیر هجده سال که شما آنان را کودک می خوانید، با شوق تمام با هر روشی که شده، چه فرار از خانه و چه دست بردن در شناسنامه خود راهی جبهه های جنگ حق علیه باطل شدند و به ندای امام زمان خود لبیک گفتند. همین هایی که از نظر شما کودک هستند در دنیا حماسه هایی آفریده اند که شما با این همه قدرت ظالمانه خود توانایی اجرای یک درصد آن را هم ندارید. از چه میترسید؟ تجربه ثابت کرده که از سازمان های حقوق بشر و سازمان ملل متحد و چنان و چنان تنها نامی از آن ها با حقوق بشر همراهی دارد. آیا این کار واقعا از سر دلسوزی برای کودکان است؟یا برای این است که شما سردمداران استکبار در جهان از بزرگ شدن این کودکان در میان ارزش های انقلابی و اسلامی وحشت دارید؟ از این وحشت دارید که مدافعان حرم در آینده از میان همین کودکان به پا خیزند؟ چه شده؟آیا تازه درک کرده اید که در میدان نبرد تعیین کننده برنده تنها پول و پیشرفته بودن جنگ افزار و تعداد بیشتر نیروی انسانی نیست؟ آیا تازه درک کرده اید که نیروی اعتقاد به عاشورا و امید به مهدویت چیزی بالاتر از قدرت های مستکبرانه شما است؟
چه شده؟جنگ نرم جواب نداده؟یا تحریم های تان بی اثر مانده؟ چه شده که از سر دلسوزی برای کودکان زیر ۱۸ سال همچین تقاضایی دارید؟ امثال شهید الله دادی و همدانی و احمدی روشن و عشریه را دیده اید که از بزرگ شدن فرزندانشان وحشت دارید؟ از از مسوولانی که هنوز مقداری به بیت المال وفادار هستند، از مسوولانی که هنوز غیرت ملی و دینی خود را دارند، تقاضا داریم به هر روشی شده جلوی تصویب این لایحه شوم را بگیرند. 
از نظر ما دانش آموزان،هر کسی که با تصویب این لایحه موافقت کند، در حق نظام جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و خانواده های شان، تمامی بسیجیان در هر نقطه ای از دنیا، تمامی فعالان فرهنگی در سراسر کشور، خیانتی را مرتکب شده است که هیچ زمان قابل جبران نیست.
پس از شما خواهش میکنیم، التماس میکنیم که دشمنان نظام را در این امر یاری ندهید. 

اگر برای شما خواننده گرامی مقدور است. این متن را خدمت مقام معظم رهبری ارایه نمایید. 

والسلام علیکم
امیرحسین قمری، یک دانش آموز بسیجی از شهر شهید پرور شیراز

#بسیج_دانش_آموزی_حذف_شدنی_نیست 

انتهای پیام/224224.4

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
01:17 - 1395/06/13
0
0
هيچوقت نميذاريم حذف شه..مشخصه غرب از بسيج تو اتفاقات 88 ترسيده كه كاسه كوزه شو نفله كردن
نام:
ایمیل:
* نظر: