آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: جوانان مومن و مدیران شایسته ای در سپاه فجر داریم که اهل کار هستند و موجبات پیشرفت در کارها را فراهم می آورند.
به گزارش تنویر، صبح امروز ششم شهریورماه سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر با جمعی از پاسداران و کارکنان سپاه فجر فارس دیدار کرد.


در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه سپاه فجر یکی از رده های ممتاز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور است، گفت: اقتدار و انسجام موجود در مجموعه سپاه فجر فارس مثال زدنی است، جوانان مومن و مدیران شایسته ای در سپاه فجر داریم که اهل کار هستند و موجبات پیشرفت در انجام ماموریت ها را فراهم می آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خاطرنشان کرد: همکاری بهتر و بیشتر سه مجموعه فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات از عوامل اصلی موفقیت نهاد انقلابی سپاه است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه تواضع، مهربانی، عدالت، تقوا و سعه صدر شاخصه های مهم مدیران نمونه و برتر هستند، گفت: مدیران شایسته و برتر در هر مجموعه ای که قرار بگیرند منشا خِیر و برکت هستند.

شرح تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
نام:
ایمیل:
* نظر: