گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۹۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج دانش آموزی یکی از اصلی ترین سازمان های تقویت دانش آموزان و آماده سازی آن ها جهت انجام کار های انقلابی در جامعه است.
دولتمردان ما به این نکته توجه داشته باشند که، منحل کردن بسیج دانش آموزی کم از منحل کردن برنامه موشکی ایران ندارد.
هر دانش آموز بسیجی مانند هزاران هزار، موشکیست که با انجام کار های جهادی، فرهنگی و...، قلب دشمنان این نظام را مورد حمله قرار می دهد.
همین دانش آموزانی که به مناطق محروم می روند را نگاه کنید! حضور این دانش آموزان بسیجی، حتی اگر کار بسیار بزرگی در ظاهر نتوانند انجام دهند، اما در باطن کار، عشق مردم به بسیج و نظام را بیش از پیش می کنند و همین باعث همبستگی و یکپارچگی می گردد که این بر ضد افکار سردمداران رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان نظام است.
و در موارد دیگر، می توان به انجام کار های فرهنگی دانش آموزان بسیجی اشاره کرد. دانش آموزان و جوانان ما، نقش بسزایی در از بین بردن فرهنگ های غلط بیگانگان دارند. زبان و گفتار دانش آموزان و جوانان ما، بیشتر از هر زبان دیگری می تواند بر خانواده ها و جامعه تاثیر بگزارد.
به نظر شما، نباید جلوی پایمال شدن خون حسین فهمیده ها را گرفت؟ نباید جلوی پایمال شدن خون 36 هزار شهید دانش آموز که بدون هیچ فشاری و با اراده خود، راهی جبهه ها شدند را گرفت؟ پس شما می گزارید بسیج دانش آموزی، که سرشار از ذوق و استعداد و شور جوانیست، منحل گردد؟

دانش آموز بسیجی علی خشنود

#بسیج_دانش_آموزی_حذف_شدنی_نیست

انتهای پیام/224224.4

نام:
ایمیل:
* نظر: