آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:
سردار گزنی با اشاره به وسعت زیاد و شرایط منحصر به فرد استان فارس، گفت: حجم فعالیت قرارگاه مسکن سپاه فارس با 13 استان کشور برابری می کند.
به گزارش تنویر، مراسم معارفه دبیر قرارگاه مسکن سپاه استان فارس با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار ابوالفضل گزنی با اشاره به در پیش بودن سالگرد فاجعه منا گفت: این فاجعه حُزن انگیز بی کفایتی خاندان آل سعود را که مروج اسلام آمریکایی و وهابیت است در اداره حرمین شریفین نشان داد.

وی با بیان اینکه یک کار انقلابی و بزرگ از سوی قرارگاه مسکن سپاه استان فارس در راستای تامین مسکن کارکنان سپاه صورت گرفته است، گفت: این قرارگاه در سال 1387 با هدف تامین مسکن پاسداران فاقد مسکن در استان فارس تشکیل شد و تا امروز مسکن بسیاری از کارکنان سپاه استان فارس را در قالب پروژه های مختلف تامین نموده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: اثر عملکرد خوب قرارگاه مسکن سپاه استان فارس در ساماندهی وضعیت مسکن و بهبود معیشت کارکنان سپاه استان فارس بخوبی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به گستردگی و وسعت بسیار زیاد استان فارس نسبت به سایر استان های کشور، گفت: تعداد قابل توجهی از رده های سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در استان فارس مستقر هستند با توجه به این شرایط منحصر به فرد می توان گفت حجم فعالیت قرارگاه مسکن سپاه فارس با 13 استان کشور برابری می کند.

در این مراسم از زحمات برادر اکبر بهروز رییس سابق بنیاد تعاون سپاه استان فارس تجلیل و سرهنگ دوم پاسدار هاشم جمالی بعنوان دبیر قرارگاه مسکن سپاه استان فارس معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: