آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: برای تحقق این رسالت باید از ابزار مُدرن اطلاع رسانی و ظرفیت های رسانه نظیر گروه تلویزیونی سپاه بخوبی استفاده شود.
به گزارش تنویر، دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.


حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه اخلاص در کارها عامل اصلی دستیابی به موفقیت است، گفت: " تقویت احساس مسئولیت، نگاه کیفی به برنامه ها و تکلیف محوری " شاخصه های مهمی هستند که در انجام ماموریت ها باید به آن ها توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی از اجزای اساسی یک سازمان است، گفت: نقش تاثیرگذار روابط عمومی و تبلیغات بر نوع نگاه جامعه به یک سازمان و نهاد غیر قابل چشم پوشی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس وظیفه اصلی روابط عمومی و تبلیغات را ایجاد ارتباط و همبستگی بین مدیران، کارمندان و افکار عمومی جامعه دانست و افزود: تحقق این ارتباط در مرتبه عالی موجب ارتقای مجموعه یک سازمان در تمام ابعاد بخصوص در افکار عمومی جامعه خواهد شد.

وی افزود: اعلام مواضع رسمی سازمان، تعیین محتوای برنامه ها و فضاسازی محیطی وظایف مهم روابط عمومی و تبلیغات هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه امروز در دنیا یک نگاه ویژه به نقش تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها وجود دارد، گفت: با برگزاری دوره های آموزشی بروز، بهره گیری از تجربه های پیشین و تلاش پاسداران جوان و مومن شاهد ارتقای نگاه به روابط عمومی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی احیا، تقویت و ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه را رسالت اصلی روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران دانست و افزود: برای تحقق این رسالت باید از ابزار مُدرن اطلاع رسانی و ظرفیت های رسانه نظیر گروه تلویزیونی سپاه بخوبی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: " برنامه ریزی با توجه به شرایط روز و خلاقیت محور بودن " عوامل افزایش تاثیرگذاری برنامه های یک سازمان هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با بهره گیری از ابزار رسانه به میدان جنگ نرم فرهنگی وارد شده اند، گفت: تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه بخصوص نسل نوجوان و جوان کشور هدفی است که استکبار جهانی در راستای پروژه نفوذ فرهنگی آن را دنبال می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه احیا فرایض امر به معروف و نهی منکر موضوعی است که باید مورد قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران نقش مهمی در مقابله با پروژه نفوذ فرهنگی و آگاه سازی کارکنان سازمان و عموم جامعه پیرامون ابعاد و آسیب های نفوذ فرهنگی بر عهده دارد.

شرح تصویری این دوره آموزشی را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: