آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: امروز بخش اعظم توان دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای و در راستای تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه ایران متمرکز شده است.
به گزارش تنویر، دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.


سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با اشاره به در پیش بودن سالگرد فاجعه منا گفت: فاجعه اندوه بار مِنا یک بار دیگر بی لیاقتی و عدم کفایت آل سعود را برای اداره حرمین شریفین و مراسم حج اثبات کرد.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود یکی از حامیان اصلی تروریست و مروج اسلام آمریکایی است، گفت: امروز یکی از وظایف مهم اصحاب، مدیران رسانه و تمام افرادی که عرصه اطلاع رسانی فعالیت دارند پیگیری حقوق قربانیان فاجعه مِناست.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه روابط عمومی و تبلیغات تاثیرگذارترین بخش سازمان بر افکار عمومی جامعه و اذهان کارمندان سازمان است، گفت: " اخلاص در کارها، توان مدیریت در سطح عالی، اخلاق خوب، خلاقیت، روحیه تعامل و همکاری، دانش تحلیل شرایط روز، آشنایی با ابزارهای اطلاع رسانی مُدرن و آشنایی کافی با علوم و فنون تخصصی حوزه رسانه " شاخصه های مهمی هستند که مدیر روابط عمومی و تبلیغات سازمان باید آن ها را دارا باشد یا فرا بگیرد، اکثر این شاخصه های مهم با شرکت فرد در دوره های آموزشی بدست می آیند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پُل ارتباطی مدیران و کارمندان سازمان با بدنه جامعه است، گفت: کمیت و کیفیت فعالیت های روابط عمومی یک سازمان نقش تعیین کننده ای در شکل گیری شخصیت یک سازمان در نگاه جامعه دارد. 

سرهنگ پاسدار شفیعی ادامه داد: دوره تکمیلی آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و نواحی بسیج استان فارس با موضوعاتی نظیر آشنایی با مبانی خبرنویسی پیشرفته، ابزارهای اطلاع رسانی مبتنی بر فضای مجازی، نرم افزارهای شبکه اجتماعی تلفن همراه، مبانی عکاسی با موبایل، فیلمبرداری و مستندسازی حرفه ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه  کارگاه های آموزشی در این دوره تخصصی بصورت تعاملی و عملی با حضور اساتید برتر استان فارس برگزار می شوند، گفت: هدف اصلی این دوره آموزشی ایجاد وحدت رویه و تقویت انسجام در فعالیت های رسانه ای بسیج استان فارس و ارتقا دانش رسانه ای مدیران روابط عمومی و توانمند سازی ایشان بصورتی است که بتوانند بعنوان مدرس رسانه در شهرستان های استان فارس به فعالیت بپردازند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی و تبلیغات نقش تاثیرگذاری در تبیین و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی و مقابله با پروژه نفوذ فرهنگی ایفا می کنند، گفت: امروز بخش اعظم توان دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای و برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه ایران متمرکز شده است، این موضوع حساسیت و وظیفه سنگین مدیران روابط عمومی و تبلیغات بسیج را بیش از پیش گوشزد می کند.

شرح تصویری این دوره آموزشی را اینجا ببینید.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: