کد خبر: ۹۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
با حضور رئیس قوه قضاییه
هفدهمین اجلاس سالانه سازمان بسیج اساتید با عنوان «همایش اقتصاد مقاومتی و جایگاه قدرت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران» با حضور رئیس قوه قضاییه در شهر مشهد آغاز شد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید استان فارس به نقل از خبرگزاری فارس، همایش «اقتصاد مقاومتی و جایگاه قدرت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران» در هفدهمین اجلاس سالانه سازمان بسیج اساتید با حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در سالن صبای صداوسیمای شهر مشهد آغاز شد.

در این همایش محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید و جمعی از اساتید بسیجی کشور نیز حضور دارند وقرار است امروز در مراسم افتتاحیه این همایش، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و آیت‌الله شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز به سخنرانی بپردازند ودر پایان همایش از مدیران نمونه بسیج اساتید تقدیر شود.

هم چنین طبق برنامه سردار عزیز جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردارحسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دو روز آینده سخنرانی می کنند.

این اجلاس از هشتم تا دوازدهم شهریور ماه با حضور شخصیت‌های مهم سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی کشور و اساتید بسیجی و نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور برگزار می شود و در حاشیه همایش نیز کارگاه‌های مختلفی پیرامون بحث اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: