آخرین اخبار
کد خبر: ۹۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس:
سرهنگ پاسدار اسماعیلی گفت : چهارصد گروه جهادی در عرصه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی در استان فارس تشکیل شده اند.
به گزارش تنویر، نشست تخصصی اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، سعید ترابی مدیر کل امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس و مسولان بسیج سازندگی نواحی بسیج استان فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالحمید اسماعیلی رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با تاکید بر اینکه معضل اقتصادی راه حل اقتصادی دارد نه راه حل سیاسی، گفت: برای شکوفایی و رونق  اقتصاد به پنج مؤلفۀ " خودباوری، مدیریت و برنامه ریزی، ترویج فرهنگ کار و تولید، انسجام مدیران دستگاه های اجرایی کشور و مشارکت مردم همراه با مهرت آموزی نیاز داریم.

وی با تاکید بر اینکه تولید، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، گفت: ایجاد و حمایت از صنایع تبدیلی کوچک و روستایی یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان اقتصادی قرار بگیرد، این صنایع با سرمایه‌ای اندک راه‌اندازی می‌شوند و هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های سالیانه را هم کاهش می‌دهند در نتیجه کالاهای تولید شده می‌توانند با سایر کالاهای مشابه در بازار رقابت کنند.

سرهنگ پاسدار اسماعیلی با اشاره به گذشت سه سال از آغاز پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان فارس گفت: در این مدت بیش از نُه هزار و پانصد پروژه اقتصادی فعال شده اند و برای بیست و یک هزار نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته بیش از سیصد و هفتاد پروژه محرومیت زدایی اجرا شده و چهارصد گروه جهادی در عرصه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی در استان فارس تشکیل شده اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به اینکه مردم در تمام عرصه های اقتصاد مقاومتی فعال شده اند، گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی کشور نیز باید بیش از پیش اهمیت اقتصاد مقاومتی را درک کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: