شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۱۸:۵۲
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۹۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
دبیر ستاد نانو معاونت علمی فناوری گفت:یازدهمین جشنواره محصولات نانو در شهریور ماه برگزار می شود.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل ازسرکار دبیر ستاد نانو معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری اظهار داشت:   همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو این جشنواره برگزار  و طی آن از محصولات برتر در سال ۹۴ تقدیر به عمل می آید.

وی ادامه داد: محصولات شرکت‌ها در چهار شاخص کلان؛ فناوری، بازار، سازمانی و تولید مورد ارزیابی قرار گرفته و محصولات برحسب نمرات کسب‌شده در این شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند.

سرکار یاد آور شد:  ارزیابی تا پایان شهریور سال ۹۵ به پایان رسیده و از برگزیدگان همزمان با افتتاحیه نهمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه با اهداء جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی تاکید: شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در این جشنواره و همین‌طور ارسال مدارک، به صفحه این برنامه در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو ایران بخش جشنواره برترین محصول مراجعه کنند.

دبیر ستاد نانو گفت: تاکنون ۱۰ دوره از این جشنواره برگزار شده و محصولات برتر فناوری نانو در سال‌های ۸۴ تا ۹۳ مشخص ‌شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: