جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۴:۲۷
کد خبر: ۹۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
مسئول بسیج سازندیگی سپاه بوانات گفت: اکیپ پزشکی طی یک شیفت از صبح تا ظهر بیش از 35 بیمار روستای منج سفلی بوانات را رایگان ویزیت و دارو تجویز کردند.

به گزارش تنویر بوانات: در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار و بمناسبت هفته دولت به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات اکیپ پزشکی در روستای منج سفلی از توابع بخش مزایجان بوانات حاضر و بیماران این روستا را ویزیت کردند.

علی بشکار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب گفت: این اکیپ پزشکی متشکل ار پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار و مسئول دارویی و داروخانه سیار با حضور در منزل دهیار روستای منج سفلی بصورت رایگان بیماران این روستا را ویزیت و دارو تجویز کردند.

وی افزود: روستای منج یکی از روستاهای دورافتاده و کمتر برخوردار شهرستان بوانات می باشد که فاصله این روستا تا مرکز شهرستان 35 کیلومتر بوده و تا نزدیکترین درمانگاه نیز 20 کیلومتر فاصله دارد به همین جهت قبل از این اکیپ پزشکی در قسمت منج علیا بیماران را ویزیت کردند و امروز نیز در منج سفلی این خدمات رسانی انجام گرفت.

بشکار گفت: امروز بیش از 35 بیمار این روستا ویزیت شده و دارو دریافت کردند همچنین کلاس آموزش مراقبت های خانم ها نیز برگزار شد.

لازم به ذکر است روستای منج آخرین روستای شهرستان و همجوار با شهرستان خاتم استنان یزد می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: