جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۶:۳۸
کد خبر: ۹۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
مسئول بسیج سازندگی سپاه بوانات گفت: جهادگران بسیج سازندگی آبدارخانه مسجد روستای منج سفلی را می سازند.

به گزارش تنویر بوانات، اردوی بسیجیان طرح بسیج سازندگی طی 7 روز و با حضور 10 تن از بسیجیان حوزه مقاومت شهدای شهر بوانات در روستای منج سفلی برگزار شد.

علی بشکار مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: اردوهای جهادی امسال با حضور پر شور جوانان و نوجوانان بسیجی در 3 نقطه هدف و محروم سطح شهرستان بوانات و با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی با استفاده از بدنه بسیج برگزار می شود.

وی افزود: اکیپی متشکل از 10 تن از بسیجیان جوان شهرستان در روستای منج سفلی حاضر شدند و طی 7 روز که در این روستا هستند کار ساخت آبدارخانه مسجد این روستا و خانه عالم این روستا را در برنامه کاری خود دارند که از زحمات دهیار این روستا که همکاری لازم را با جهادگران بسیجی دارند کمال تشکر را داریم.

بشکار ادامه داد: با وجود خشکسالی های چند ساله بسیاری از مردم این روستا جهت امرار معاش و کار به استان همجوار و شهرستانهای دیگر مهاجرت کرده اند و به همین دلیل کار ساخت و تکمیل مسجد روستا و خانه عالم معطل مانده بود که با حضور جوانان بسیجی در غالب اردوی جهادی بسیج سازندگی به این دو طرح کمک می شود و تکمیل خواهد شد.

فرماندهی سپاه ناحیه بوانات به همراه مسئول حوزه شهدا، مسئول نیروی انسانی و مسئول بسیج سازندگی از اردوی جهادی بسیجیان و پیشرفت کار بازدید کردند.

لازم به ذکر است که روستای منج سفلی در فاصله 35 کیلومتری مرکز شهرستان بوانات و آخرین نقطه شهرستان هم مرز با استان یزد واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: